Boah 0 Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Nadelen van de digitale wereld is dat het enorm veel tijd vreet ,verslavend werkt en soms ook stress maakt, maar de voordelen is dat je nu op je mobieltje gratis bijbelstudies en bijbels kunt downloaden. Welke bijbel tools heb jij op je mobiel? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 8 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2015 Geen. Ook kan ook niet aanraden om de bijbel op je mobiel te gaan lezen. Een mobiel is niet geschikt om hele teksten te lezen, vooral niet in het donker. Dan zou je veel beter een e-reader kunnen kopen en daar een bijbel op zetten. In het verleden heb ik wel app's op mijn telefoon gehad die hielpen met de getijden bidden enz enz. Nooit echt veel gebruik van gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 10 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2015 Ik heb een Bijbel app op mijn telefoon als ik eens iets wil opzoeken, maar toch lees ik dan nog liever op een e-reader of de normale papieren Bijbel . Ik krijg namelijk snel hoofdpijn als ik lang lees op mijn telefoon. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2015 Ik gebruik Evangelizo voor de 'dagelijkse' bijbellezing, en Pray As You Go voor meditaties bij de Bijbel. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten