pain2hands 0 Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 De bijbel verteld me van alles over mensen die zich schamen,maar wat is dan iemand die zich niet schaamt in de bijbel? is hij dan geen mens?. Link naar bericht Deel via andere websites
Dont think twice, its all right 0 Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Elk mens kent schaamte. Als je dat als mens nooit ervaart ben je wel een mens, maar ben je geestelijk denk ik niet helemaal in orde. Link naar bericht Deel via andere websites
Rutgerza 0 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 De bijbel verteld me van alles over mensen die zich schamen,maar wat is dan iemand die zich niet schaamt in de bijbel? is hij dan geen mens?. Wie bedoel je dan? Ik kan me er zoveel voor de geest halen eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
pain2hands 0 Geplaatst 30 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 dus ik ben geestelijk niet helemaal op orden waar neer ik als mens geen schaamte toon. En waar neer ik wel schaamte toon is alles op orden,maar waar neer ik in eden leef toon ik geen schaamte. omdat ik uit eden gezet ben van wegen schaamte..... maar waar neer ik dit proces zou omdraaien zou ik dan toch eden weer moeten kunnen betreden? logisch allemaal iemand die geen schaamte heeft zou dan toch in eden moeten wonen? of zie ik dit verkeerd. men ging pas toen men schaamte kreeg naar aarden,/// Link naar bericht Deel via andere websites
Dont think twice, its all right 0 Geplaatst 30 december 2014 Rapport Share Geplaatst 30 december 2014 Je ziet het inderdaad verkeerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten