Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Sinds vorige week date ik met een man die ongeveer 6 jaar ouder is (zelf ben ik 27). Op zich is dat leeftijdsverschil geen probleem, maar het punt is dat hij gescheiden is en een paar jonge kinderen heeft. Dat wist ik trouwens voor ik met hem afsprak, maar omdat ik door zijn mail wel nieuwsgierig naar hem was geworden, wilde ik wel met hem afspreken. Al snel merkten we dat er een goede klik was tijdens die eerste date. En dat terwijl hij niet echt mijn type lijkt. Zowel qua uiterlijk als innerlijk viel ik altijd op een stoerder type. Qua geloof hebben we redelijk wat overeenkomsten, alleen is hij er door zijn werk wat meer mee bezig.

Bij de tweede date merkte ik dat ik veel aan het nadenken was. Wat wil ik? Vind ik hem echt leuk? Is hij niet te braaf? Toen hij me zoende voelde dat echt zo goed en vertrouwd en spannend tegelijk. Op dat moment vergat ik mijn gedachten en kon ik er volop van genieten. En dat terwijl ik geen relatie-ervaring en nauwelijks zoenervaring heb.

Nu wordt ik best wel heen en weer geslingerd. Dat weet hij ook. Zelf wil hij het sowieso rustig aan doen, want hij wil niet zomaar iemand voorstellen aan zijn kinderen. Dan moet hij het eerst zeker weten dat hij verder met me wil. Maar voor hem voelt het goed. Ik heb het idee dat mijn gevoel en verstand met elkaar in gevecht zijn en ik weet niet wat wijsheid is. Nu moet ik zeggen dat ik nogal een denker ben. Hebben jullie hier ervaring mee?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon blijven daten en kijken wat ervan komt! Je kunt na een week dat soort vragen nog niet beantwoorden, dat heeft tijd nodig (weken/maanden) en die tijd moet je ook nemen. Dan kom je er vanzelf achter of de verschillen die je noemt een probleem gaan vormen of eigenlijk toch niet. Blijf er van genieten! En niet piekeren, maar wel nuchter blijven. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je denkt teveel na inderdaad, Maria. ;) Na slechts twee dates hoef je nog helemaal niets zeker te weten. Je hoeft zelfs nog niet te weten of je met hem een relatie wil.

Gewoon blijven daten dus en duidelijk en eerlijk zijn in wat je wil, of in je twijfels. En hem natuurlijk niet al aan je willen binden, als je zelf dus nog niet weet of je iets met hem wil of niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid