Boah 0 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 2 jaar terug toen ik net tot geloof gekomen was heb ik een keer op de fiets meegemaakt dat ik aan het bedenken was hoe ik mijn talenten kon gebruiken, had aantal ideeen gevonden omdat ik op de fiets en in het bos het beste nadenken kan , toen kreeg ik een ineens een stem in mn hoofd die spotte met de Heilige Geest en daarna ben ik een uur helemaal in de war geweest, heb ik nu die ene onvergelijkelijke zonde gedaan. Later heb ik ervaren dat het niet zo was, heb vaak Gods liefde nog ervaren en ook verhoringen en bevrijdringen meegemaakt. Probeerde de duivel mij te laten geloven dat ik verloren zou zijn, ik wel kon stoppen met mn geloof. Link naar bericht Deel via andere websites
helm 0 Geplaatst 29 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 Bedoel je Matteüs 12:31 ? Link naar bericht Deel via andere websites
Rutgerza 0 Geplaatst 29 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2014 Wel een bijzondere gebeurtenis, heb je vaker zulke ervaringen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten