Spring naar bijdragen

Streaming vieringen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Zijn er mensen die ervaring hebben met het streamen van de vieringen? Wij hebben best wat ouderen bij ons in de Kerk die helaas niet meer altijd naar de vieringen kunnen komen. Wij zouden dus graag de viering streamen. (alleen geluid of beeld en geluid)

Misschien heeft hier iemand al ervaring mee? Bijvoorbeeld met de beste technische oplossingen of met de rechten van de nieuwere muziek die wij zingen (bijvoorbeeld van Huub Oosterhuis).

Als er ervaringen mee zijn dan is de input heel erg welkom! |P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij ons in de kerk zijn inderdaad de diensten te streamen met beeld en geluid, je kan ze via de site ook nog op later tijdstip terugkijken. ouderen en mensen die ziek zijn kunnen zo thuis de dienst volgen.

maar hoe ze dat gedaan hebben met organisatie en rechten van muziek e.d. weet ik niet.....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij maken gebruik van de zgn. 'kerktelefoon'. Ook wordt de dienst live gestreamd (alleen geluid). Soms ook beeld, maar dat vereist een camera-installatie (dat hebben we niet standaard). Het streamen gaat via http://www.kerkomroep.nl/#startpagina.php Je zou daar even kunnen kijken hoe ze het aanpakken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 8 months later...

Mijn moeder heeft een ander geloof maar woond in hoogvlied, daar kom ik ook wel eens in de gergem, gereformeerde gemeente maar dan hoef ik niet zo veel te typen.

daar zie ikin de kleding veel verschil, in hoogvlied is alles donker en bij mij in delft zit er ook kleur en soms ook lichte kleuren bij. |P|P|P

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid