aaayy 0 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 In de bijbel lees je dat alleen het bloed van Jezus ons reinigt van onze zonde. Nu zag ik op Google afbeeldingendat het ook beschermt, een schild tegen alle kwaadaardige krachten? Waar in de bijbel kan ik dat terug vinden ? beschermd / bedekt door het Bloed van Jezus. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Je bent op de hoogte wat de term "covered by the blood" inhoudt? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 19 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2014 Daar zitten een aantal lugubere plaatjes tussen... Volgens mij is het vooral een wat charismatische uitdrukking, waarin men aangeeft dat het bloed van Christus van alle zonden reinigt, wat waar is, en men daardoor zich beschermd weet door zijn bloed, ofwel zijn Offer. Daar is dan, zo begrijp ik, een bepaalde vorm van gebed, beeldspraak en spiritualiteit omheen ontwikkeld, die niet direct uit de Schrift te halen is, maar wel vrijelijk gebaseerd is op enkele bijbelse beelden. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten