Bonjour 80 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Alsof ik de enige ben hier die bezwaren met evangeliseren heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Je mag het er niet mee eens zijn. Prima. Je hoeft het alleen niet van de daken te bazuinen. Er is niks met evangelisatie, zolang het de mensen vrijlaat een eigen keuze te maken. Even voor de eerlijkheid: evangeliseren is ook van de daken af te bazuinen, dus als gelovigen het recht hebben te evangeliseren heeft bonjour datzelfde recht. Credible is een christelijk forum dat nieuwsberichten uit christelijke hoek publiceert. De identiteit is duidelijk. Voor een openbaar forum waar iedereen zijn mening ongelimiteerd mag spuien zul je toch ergens anders terecht moeten. Ik verwijs hiervoor naar mijn onderschrift. Is het zo lastig een afwijkende mening te horen? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Is het zo lasting te accepteren dat christenen graag een eigen hoekje willen? Ga jij ook constant bij de dameskleedkamer naar binnen? Of bij Groen Link ledenvergaderingen continu roepen dat alle Marrokanen t land uit moeten? Of express disco plaatjes aanvragen in t lokale metalcafé? Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Het forum biedt hen een plaats om samen met anderen over het geloof te praten en te discussiëren. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Oh leuk, een koekje van eigen deeg. Nou. Wie is die 'hen' Bonjour? In jouw quote? Hint: het wordt in de zin ervóór uit dezelfde FAQ uitgelegd ("Credible.nl heeft als doel: het met elkaar in contact brengen van christelijke jongeren"). Ik denk dat een wetenschapper als jij er wel uitkomt. Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Als jij niet met me wilt praten, moet je niet op mij reageren. Voor de rest zijn er voldoende moderatoren die de topics in de gaten houden. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Lullig he als je koekje van eigen deeg als n soort van boomerang in je nek terugketst. Ik wil best met je praten maar ik stoor me aan de hoeveelheid atheisten die komen lopen morren, zeker daar n aantal van hen keer rop keer met ondoordachte argumenten komen. Wellicht zou ik veel liever met je praten op n ander forum, over andere dingen. Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Wie zijn de anderen in de quote volgens jouw? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 ik vermoed mede-christenen en niet-christenen die er samen, en ik citeer grotendeels, "deze jongeren laten groeien in hun persoonlijk geloof en een ander daarbij ondersteunen waarbij de basis het christelijk geloof is, zoals dat kernachtig wordt beschreven in de geloofsbelijdenis van Nicea-Constantinopel: Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Mooi. Niet-christenen dus. Niets zo goed dan wat tegengas om de andere christenen te laten groeien. Enne, jij bepaalt niet of mijn argumenten doordacht zijn of niet. Dat doe ik zelf wel. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Nee, ook niet-christenen. Namelijk alle anderen dan 'christelijke jongeren'. Dus ook christelijke ouderen, randgeval-christenen als JGen etc. Leuke opmerking over tegengas, maar ik heb weinig vetrtrouwen in die als pedagogiek vermomde sarcastische opmerking. Enneh... Je voelde je aangesproken haha. Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Nee. Niet aangesproken. Geërgerd. Als iemand het niet eens is met mijn opmerkingen kan hij met tegenargumenten komen. Dat hele gedoe dat opmerkingen misplaatst zijn, vind ik een enorm teken van zwakte. Je moet eens opletten hoe vaak dat hier op het forum gebeurd. Geen tegenargument hebben en dan een stomme grap maken, de boodschapper uitschelden of andere geintjes. Alles om te verbergen dat iemand met de mond vol met tanden staat. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Je voelde je wel aangesproken. Je betrok mijn algemene opmerking immers op jezelf toch? Ik voel me overigens niet aangesproken, 0%. Verder denk ik dat deze discussie nergens meervnaar toe gaat. Een fijne avond. Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ik voel me overigens niet aangesproken, 0%. Nou, dat zou ik maar wel doen. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Welterusten voor straks Bonjour Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ik hoop dat ik je weer goed moe heb gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Je komt n beetje gepikeerd over. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Admod note:Ruziezoekende posts en replies verwijderd. Graag back on topic! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten