Spring naar bijdragen

spa bezoeken


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Myra. Een hobby van mij is relaxen in de spa /sauna. Niet dat ik dit iedere week doe maar ongeveer 3 keer per jaar. Afgelopen donderdag heb ik weer samen met met mijn vriendinnen een bezoek gebracht aan een sauna om een heerlijk dagje te relaxen. Dit keer zijn we naar Wellness de Thermen in Rosmalen geweest. Hier kun je genieten in allerlei sauna’s en lekker zwemmen. De eerste keer dat ik een sauna bezocht wist ik niet zo goed wat ik ervan moest verwachten. Bij mij was wel bekend dat je als je naar een sauna gaat naakt zou moeten. Daarom wilde ik eerst niet gaan.. Gelukkig vertelde mijn vriendinnen hier ook niet van te houden dus hebben we een bezoek gebracht aan een spa die badkledingdagen aanbieden. Gelukkig biedt een website in Nederland SpaOnline.com wel verschillende sauna’s aan die badkleidngdagen aanbieden. Ik vroeg mij deze dag af of het meer mensen weerhoudt om naar de spa te gaan, omdat je bij de meeste sauna’s naakt moet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grappig deze post :) Ik hou ook niet zo van in mijn nakie tussen allerlei onbekenden rond te lopen. Wij gaan heel af en toe in China wel eens naar een spa, en daar is alles gewoon met badkleding. Dat het gezamenljik douchen (mannen en vrouwen gescheiden uiteraard) wel naakt is vind ik niet onoverkomelijk.

Bedankt voor de tip iig! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid