ikbenBen 0 Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Moet eerlijk zijn dat ik graag naturistenstranden bezoek of sauna. Ik voel me dan lekker vrij en vooral bij het zwemmen doet mij dat goed. Ik zit niet steeds te kijken naar andere naakte mensen, maar moet wel eerlijk bekennen dat als ik bekeken word mij dat wel goed doet. Bij het "normale" zwembad kleed ik mij altijd om in de openbare ruimtes omdat daar meer de ruimte is. Maar daar schaam ik mij totaal niet ook al zijn er vrouwen of mannen. Ik dacht juist altijd dat schaamte in de mensen zijn gelegd? Schamen jullie als je naakt bent? Profeet Jesaja heeft zelfs 3 jaar naakt rond gelopen? Dus dat het on-Bijbels is? Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Ik schaam mij niet voor mijn naaktheid als dat gepast is (Sauna, naaktstrand, privésituatie). Lijkt me nergens voor nodig. Ik zou me wel schamen als ik naakt op mijn werk zou komen. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 21 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Ja op mijn werk zou ik dat ook doen, omdat dit men niet van je verwacht. Ik denk dat een vrouw zich eerder schaamt dan een man? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten