Spring naar bijdragen

moet ik hem duidelijk maken wat ik voel?


Aanbevolen berichten

Mijn relatie is nu ongeveer een maand/5 weken uit. En daar ben ik blij mee.

En ik ben nu alweer helemaal verliefd. :$

Ik ben nu ook meer naar de kerk gegaan enzo de laatste 6 weken, en ik heb best veel contact met een man. Ik weet niet of hij mij echt leuk vindt, want ik weet dat hij, tot iig een maand geleden een ander meisje erg leuk vond! (Hij weet niet dat ik dit weet) En dat meisje ken ik ook. Maar zij is niet verliefd op hem. Dus ze hebben niks met elkaar gekregen.

Maar, het is allemaal zo lastig. Ik heb erg veel contact met hem, we zien elkaar ongeveer 2 x in de week met kerk aangelegenheden, maar we appen wel en ik ben er ook afgelopen dinsdagavond geweest. Was super gezellig en echt een klik. En de afgelopen paar dagen zijn we alleen maar met elkaar aan het praten via fb. enzo :) telkens berichtjes.

Maar nu is het wel zo dat ik natuurlijk net uit een relatie kom van 1,5 jaar. Dat is niet zomaar iets. En hij was tot voor kot verliefd op een ander meisje (misschien zelfs wel nog steeds, geen idee??)

Misschien ziet hij het ook wel gewoon als vriendschap.

Wat denken jullie; moet ik mijn gevoel naar hem uitspreken of gewoon even afwachten?

En is het niet raar om nu al weer te daten met een ander?

Ik zet stiekem zijn achternaam al achter de mijne, zó leuk vind ik hem.

Ook is het zo dat ik deze klik nooit met mijn ex heb gevoeld.

Maar wanneer kun je weer een relatie hebben nadat het uit is? wat is normaal?

Link naar bericht
Deel via andere websites

tsja, hoe lang is normaal.. ik weet niet of dat wel relevant is. Ik onmoette mijn huidige partner een week of 2 nadat het uit was met mijn ex (ook een relatie van meer dan anderhalf jaar), en we waren redelijk snel een stel. Ik zou alleen niet meteen mijn gevoel op tafel leggen als het nog zo pril is, maar gewoon lekker veel afspreken, leuke dingen doen, en als je elkaar dan wederzijds leuk vind dan groei je vanzelf naar elkaar toe :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, dat is waar :) ik zit er alleen een beetje mee, dat hij misschien dat andere meisje nog leuk vindt. Maar als ik naar mezelf kijk: ik ga niet met iemand afspreken als ik eigenlijk verliefd ben op een ander. Maar dan denk ik: miss wil hij haar wel jaloers maken, niet dat het zo'n type is. Of dat hij haar, door mij vergeet?

Nu stuurt hij me alweer een berichtje hoe het vandaag op mijn werk was enzo. Hij denkt wel aan me :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je je zo goed voelt bij deze jongen, moet je gewoon imo je gevoel volgen. Ik maak niet echt op uit je posts dat je een zware breuk hebt gehad en hierdoor erg kwetsbaar bent, want dat zou natuurlijk ervoor kunnen zorgen dat je gevoelens krijgt, meer omwille van bv. gemis. Maar dat haal ik dus niet uit je post. Ik herken mezelf wel in je verhaal, of toch een groot stuk. Ik was zelf zo klaar met mijn toenmalige vriend, heb het uitgemaakt en euhm, 3 dagen later was ik al bij mijn huidige vriend. En wat je zegt, die klik die je voelt... Zo belangrijk om daarin je gevoel te volgen. Volg je hart.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid