Spring naar bijdragen

Tienerwerkers op Credible?


Aanbevolen berichten

Goedendag leuke mensen op credible!

Ik kijk bij vlagen en wijlen wel eens rond op dit forum, en ik heb nu een vraag die ik hier graag zou willen stellen!

Ik ben zelf 21 jaar, en sinds drie kwart jaar die ik tienerwerk in een pinkstergemeente in regio Rotterdam. Ik bereid dan een ''Leuke activiteit'' voor, bijvoorbeeld een soort knutsel of spel, en een stukje bijbel studie. De tienerdienst vindt plaats tijdens de kerkdienst, en duurt ongeveer een uur, soms wat langer. Ik ben via deze manier eigenlijk deels ook opzoek naar wat inspiratie!

Nu is mijn vraag; zijn hier meer mensen betrokken bij tienerwerk? en zo ja, op welke manier geven jullie de diensten vorm? En dan voornamelijk; Hoe kiezen jullie de onderwerpen voor de studies? Volgen jullie een programma? of bereiden jullie een stukje studie vanaf niks voor?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Bij ons in de kerk zijn inderdaad de diensten te streamen met beeld en geluid, je kan ze via de site ook nog op later tijdstip terugkijken. ouderen en mensen die ziek zijn kunnen zo thuis de dienst volgen.

maar hoe ze dat gedaan hebben met organisatie en rechten van muziek e.d. weet ik niet.....

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid