ikbenBen 0 Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 In zijn boekje staat thema over vallen in de Geest. Er zijn inderdaad bijbel teksten te vinden waarbij de mens niet meer op hun benen konden staan. Ouweneel spreekt over dat sommige bijbel teksten niet goed vertaald zijn. Teksten die ik tegenkwam waren o.a. dat ze vielen op hun aangezicht. Vervolgens schrijft Ouweneel over dat het nu voor- of achterover vallen moet zijn. Daarbij komt hij tot de conclusie dat de bijbel hierover geen informatie geeft? Echter wanneer ik de tekst lees dat iemand valt op zijn aangezicht lijkt mij dat je dan voorover valt en dus niet achterover? Of begrijp ik dit nu verkeerd? Herman Boon had het ook even kort over voor- en achterover vallen in zijn programma "Bidden & vasten". Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 IkBenBen, ik denk dat jij je niet zo veel mwt die meneer Boon moet inlaten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten