Spring naar bijdragen

God wel eens ervaren? Zoekt, en gij zult vinden Matthéüs 7:7


Aanbevolen berichten

Wie heeft ervaringen met bijvoorbeerd dromen of stemmen, of dat je gedragen wordt door te moeilijke situaties.

Matthéüs 7:7-8

7 Bidt, en u zal gegeven worden; zoekt, en gij zult vinden; klopt, en u zal opengedaan worden.

8 Want een iegelijk, die bidt, die ontvangt; en die zoekt, die vindt; en die klopt, dien zal opengedaan worden.

OF dat je op je knieen ging en echt bevreiding/verhoring ervaarde (alle die vermoeid en bezwaard zijn)

Wil God niet hem liefste dat je hem ernstig zoekt in gebed ipv op youtube forums of andere bronnen?

Wij kunnen misleid worden, alleen God is 100% betouwbaar.

Heb zelf ervaring met super grote rust toen ik echt heel mn hart open gooide en alles eruitkwam.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb zelf ervaring met super grote rust toen ik echt heel mn hart open gooide en alles eruitkwam.

Zo werkt dat bij de menselijke psyche, als heel veel opgekropte ellende, verdriet, boosheid, verwardheid en onmachtsgevoelens erkend en blootgegeven worden.

Wat onoverkomelijk leek wordt iets wat met inzet en vertrouwen te overwinnen is.

Of minstens verwerkt en een plek gegeven met behulp van.....

De reden, waarom men dat eerst niet kon en later wel, wordt dan als oorzaak aangewezen voor dat bevrijdende gevoel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, ik heb niet God ervaren op de manier die jij nu beschrijft. En dat vind ik wel eens lastig, want ik krijg soms de indruk van andere mensen dat ze het wel zo ervaren. Voor mij is het altijd een beetje vaag. Ik geloof wel en ik heb God wel ervaren in mijn leven, maar niet op de duidelijke, spectaculaire manier die jij nu noemt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid