Spring naar bijdragen

Strijd in de hemelse gewesten


Aanbevolen berichten

Toen ik nog met andere denk wijze bezig was kon rustig schrijven of verspreiden, nu ik Jezus wil volgen wordt ik vaak aangevallen door allerlei zaken (binnen en buiten mij), er is echt een strijd nu terwijl dat niet was toen ik met Vedanta, I Ching of andere systemen aan het leren was .

wat voor een aanvallen bedoel je hier? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Toen ik nog met andere denk wijze bezig was kon rustig schrijven of verspreiden, nu ik Jezus wil volgen wordt ik vaak aangevallen door allerlei zaken (binnen en buiten mij), er is echt een strijd nu terwijl dat niet was toen ik met Vedanta, I Ching of andere systemen aan het leren was .
Dat lijkt mij ook ergens wel logisch, Satan hoeft je niet van I Ching of Vendata af te trekken om je verloren te doen gaan. Wel van het geloof in God.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Toen ik nog met andere denk wijze bezig was kon rustig schrijven of verspreiden, nu ik Jezus wil volgen wordt ik vaak aangevallen door allerlei zaken (binnen en buiten mij), er is echt een strijd nu terwijl dat niet was toen ik met Vedanta, I Ching of andere systemen aan het leren was .

sinds wanneer heb je dat?

direct toen je Jezus volgde of wat later?

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het begin had ik super veel rust en kracht voor ongeveer 6 maanden, daarna kwam de strijd pas.

Wat is 'Vendata'?

Zonder N, is een leer uit india waar een waar je een soort "dooie rust" van krijgt.

Die "Verlichting " bleek van de duisternis , Sommige van die leraren hebben veel saddisme en onverschilligheid, van 2 volgers (huisarts en filosoof) gehoord dat er een kracht over hun kwam dat ze uit het raam wilde springen.

Zelf was ik ook helemaal de weg kwijt op het laatst

nu een levendige rust met Jezus, mensen moeten God gaan zoeken en echt vertrouwen hebben op God en je voeden met Gods woord, heb super veel kracht door het dagelijks luisteren naar de bijbel, ook alles aan God te vertellen, mensen moeten kinderen worden die eerlijk en als zichzelf naar God gaan en daar alles in zijn hand leggen, heb al 100 keer al mn zorgen en boosheid bij God gebracht, werkt altijd, God wil dat we hem zoeken en een goede relatie met hem hebben. Door omstandigheden was ik zo moe van alles, en ging half uurtje mn hart leeg maken bij God was ik een Leeuw die iedereen aankon.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Er is inderdaad een strijd aan de gang tussen Jezus en zijn engelen aan de ene kant en de duivel en zijn demonen aan de andere.

Waar gaat de strijd om?

Om jouw en mijn ziel!

De duivel wil zo veel mogelijk mensen meenemen in zijn vernietiging....

(Openbaring 12:12) . . .Wee de aarde en de zee, want de Duivel is tot U neergedaald, en hij heeft grote toorn, daar hij weet dat hij slechts een korte tijdsperiode heeft.â€

Satan de duivel misleidt de gehele mensheid en zijn wapenen zijn heel divers.

Valse religie en spiritisme zijn geijkte wapens, omdat vele mensen houden van het mystieke vangt hij velen daarmee en houdt hij ze gevangen.

De dingen die jij daar noemt, Lalalie, vallen onder spiritisme, 1 van de vangnetten van satan.

Nu jij je ervan los probeert te maken heb je satan geërgerd en maakt hij je het moeilijk door zijn demonen te zenden.

Alleen de ware God kan je hiermee helpen, nader tot hem......

(Jakobus 4:7-10) . . .Onderwerpt U daarom aan God; maar weerstaat de Duivel en hij zal van U wegvluchten. 8 Nadert tot God en hij zal tot U naderen. Reinigt UW handen, zondaars, en zuivert UW hart, besluitelozen. 9 Maakt plaats voor ellende en treurt en weent. UW lachen ga over in treuren, en [uW] vreugde in neerslachtigheid. 10 Vernedert U in de ogen van Jehovah en hij zal U verhogen.

succes en ga met God,

Ed

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid