Jezuskomt 0 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Moeten we niet allemaal bidden dat we willen veranderen naar Zijn wil. "Niet een ieder, die tot Mij zegt: Here, Here, zal het Koninkrijk der hemelen binnengaan, maar wie doet de wil mijns Vaders, die in de hemelen is. Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Here, Here, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd en in uw naam boze geesten uitgedreven en in uw naam vele krachten gedaan? En dan zal Ik hun openlijk zeggen: Ik heb u nooit gekend; gaat weg van Mij, gij werkers der wetteloosheid" (Matteüs 7:21-23). Zo kunnen jullie geen vrucht dragen als jullie niet in mij blijven. Johannes 15 Heer verander mij, Ik wil de weg gaan die U wil. Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Moeten we niet allemaal bidden dat we willen veranderen naar Zijn wil. Dat is het Onze Vader, toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Er is jou, mens, gezegd wat goed is, je weet wat de HEER van je wil: niets anders dan recht te doen, trouw te betrachten en nederig de weg te gaan van je God. (Micha 6:8) Niet alleen maar bidden, vooral ook DOEN. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Etoile, je bent een man/vrouw naar mijn hart Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 vrouw, voor de tweede keer Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2013 Ah ja Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten