Spring naar bijdragen

Heeft God een doel met een paar mensen of een ieder die wil


Aanbevolen berichten

Is het zo dat sommige geroepen zijn om te schrijven, preken, zendeling te zijn, of kan iedereen die met heel zijn hart wil volgen wat God voor hem in petto heeft.

Heeft God voor ieder mens een potentieel plan klaar liggen om je talenten te gebruiken, de bijbel schrijft over de 5 , 3 en 1 talent, een iemand begraaft zijn talent en is lui.

Er wordt ook geproken over de graankorrel die moet sterven voordat hij veel vrucht voortbrengt

Ik luister de audio bijbel en hoor vaak langs komen dat we ons leven moeten overgeven aan Gods wil.

Weet iemand hoe het zit met roeping, als je echt serieus wilt dienen in alles wat God wil, kun je dan altijd aanmelden, als dat maar met heel je hart is?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je op youtube kijkt staan er heel veel ex criminelen ( of andere ex duistere figuren) die nu de hele wereld afreizen over hoe God hun leven verandert heeft, God verandert de ergste figuren in evangelisten , denk aan Saulus (grote cristen vervolger) die later grote offers(vaak moest leiden) moest brengen om het woord te verspreiden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is het zo dat sommige geroepen zijn om te schrijven, preken, zendeling te zijn, of kan iedereen die met heel zijn hart wil volgen wat God voor hem in petto heeft.

Dat lijkt me wel.

Citaten Van een andere site geplukt

Over het onderdeel zijn van het lichaam van Christus

Elke gelovige is een lid van het lichaam van Christus, en elk lid heeft z'n eigen functie. Rom.12 en 1 Kor.12.

God geeft niet iedereen dezelfde gaven en talenten, en ook krijgt iedereen niet evenveel.

Maar elke gelovige krijgt zoveel gaven en talenten dat hij goed kan functioneren in dat lichaam.

Er staat dat we elkaar nodig hebben, dus geloof ik dat Hij met iedereen afzonderlijk een plan heeft wat functioneert in het geheel van het lichaam.

op een andere site kwam ik dit gebed tegen:

"Hemelse Vader, Dank U voor het feit dat U mij een onderdeel van Uw lichaam hebt gemaakt. Het is mijn verlangen om een actief onderdeel van Uw kerk te zijn door te dienen, door de eenheid te bevorderen en door mijn geloof met anderen te delen. Geef me mogelijkheden om deze dingen voor Uw glorie te kunnen doen! Gebruik mij, Heer. Ik bid dit in de naam van Jezus. Amen".

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid