Spring naar bijdragen

Hoe ziet jouw bucketlist eruit?


Aanbevolen berichten

Ja, wat is jouw bucketlist? Ofwel, hoe ziet jouw lijstje eruit van de dingen die je gedaan moèt hebben voor je dood gaat?

Om maar af te trappen:

- Parachute springen

- Mijn eigen (mini) OS schrijven (MorphOS, hehe)

- Zo asstertief zijn\worden als Peter R. de Vries

Goed, wordt aangevuld bij meer inspiratie. Eerst wil ik die van jullie eens weten :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een tijdje geleden ben ik begonnen met zo'n lijstje. Eens kijken wat er op staat.

- Midgetgolfen

- Tennissen

Hmm, dat moet te doen zijn, denk ik zo.

Wat ik erg graag wil doen, is een korte 3D animatiefilm en een metal album maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oh ja, ik wil Bleed van Meshuggah kunnen drummen en ik wil een symphonische blackmetal album in krijsen.

Gruwelijk.

Vet nummer he haha :#

Kunnen spreken als een dominee, politicus of vakbondsleider.

Vakantie naar de hotel waar Nietzsche zijn boeken heeft geschreven.

Emigreren.

Bijbel uit mijn hoofd kennen.

Bas gitaar kunnen bespelen, en dan christelijke metal band spelen van kaliber becoming the archtype.

Dit is mijn lijstje. :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja, wat is jouw bucketlist? Ofwel, hoe ziet jouw lijstje eruit van de dingen die je gedaan moèt hebben voor je dood gaat?

Om maar af te trappen:

- Parachute springen

Eerst maar eens skydiven(lijkt mij ook erg leuk!). Verder mijn vrachtwagenrijbewijs halen(blijft erin zitten!), al is het alleen halen ervan. Van mijn achtbanenvrees af komen, ergens zit overigens ook nog wel de wens om eigen inkomsten te genereren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid