Morphogenesis 4 Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Ja, wat is jouw bucketlist? Ofwel, hoe ziet jouw lijstje eruit van de dingen die je gedaan moèt hebben voor je dood gaat? Om maar af te trappen: - Parachute springen - Mijn eigen (mini) OS schrijven (MorphOS, hehe) - Zo asstertief zijn\worden als Peter R. de Vries Goed, wordt aangevuld bij meer inspiratie. Eerst wil ik die van jullie eens weten Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Oh ja, dat parachute springen zou ik als laatste doen, zegmaar. Kans blijft dat ik anders het lijstje niet af krijg Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Een tijdje geleden ben ik begonnen met zo'n lijstje. Eens kijken wat er op staat. - Midgetgolfen - Tennissen Hmm, dat moet te doen zijn, denk ik zo. Wat ik erg graag wil doen, is een korte 3D animatiefilm en een metal album maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Oh ja, ik wil Bleed van Meshuggah kunnen drummen en ik wil een symphonische blackmetal album in krijsen. Gruwelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 6 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Oh ja, ik wil Bleed van Meshuggah kunnen drummen en ik wil een symphonische blackmetal album in krijsen.Gruwelijk. Vet nummer he haha Kunnen spreken als een dominee, politicus of vakbondsleider. Vakantie naar de hotel waar Nietzsche zijn boeken heeft geschreven. Emigreren. Bijbel uit mijn hoofd kennen. Bas gitaar kunnen bespelen, en dan christelijke metal band spelen van kaliber becoming the archtype. Dit is mijn lijstje. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2013 Oh ja, ik wil Bleed van Meshuggah kunnen drummen en ik wil een symphonische blackmetal album in krijsen.Gruwelijk. Vet nummer he haha Ja, dat is er een Link naar bericht Deel via andere websites
creyenn 0 Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Een tijdje geleden ben ik begonnen met zo'n lijstje. Eens kijken wat er op staat.- Midgetgolfen - Tennissen Hmm, dat moet te doen zijn, denk ik zo. Lol Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Minstens één puzzel van meer dan tweeduizend stukjes maken. Ik zie dus nog wel een lang leven voor me. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Ja, wat is jouw bucketlist? Ofwel, hoe ziet jouw lijstje eruit van de dingen die je gedaan moèt hebben voor je dood gaat?Om maar af te trappen: - Parachute springen Eerst maar eens skydiven(lijkt mij ook erg leuk!). Verder mijn vrachtwagenrijbewijs halen(blijft erin zitten!), al is het alleen halen ervan. Van mijn achtbanenvrees af komen, ergens zit overigens ook nog wel de wens om eigen inkomsten te genereren. Link naar bericht Deel via andere websites
creyenn 0 Geplaatst 7 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2013 Heb na zitten denken maar wonderbaarlijk genoeg heb ik niks wat ik echt nog gedaan wil hebben. Ik wil wel graag nieuwe plekken ontdekken zolang ik dat kan, maar niets specifieks. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten