cobybryant 0 Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Coby loopt zich te vervelen en vindt het tijd voor een nieuw spel: Stel een vraag en verzin een excuus voor de vraag van degene boven je. Hier mijn vraag: Kun je even wat lekkers koken en langsbrengen, want ikzelf heb het razend druk. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Sorry ik moet zelf al zes monden voeden. Zin om wat gezelligs te doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Sorry ik moet zelf al zes monden voeden.Zin om wat gezelligs te doen? Sorry, ik heb geen benen. Kan je even mijn schoenen poetsen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 10 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Ik ben de schoenpoets kwijt. Kan iemand een weekje op mijn 3 kindjes passen, dan ga ik lekker in m'n eentje op vakantie. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Sorry, ik heb zelf net een last-minute geboekt. Kun je voor mij even een pakje ophalen bij het postkantoor? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 gaat niet, er is hier in de buurt geen postkantoor Kun jij me helpen met een school opdracht? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Het spijt me, je moet je eigen huiswerk maken. Anders heb je niks aan je studie. Wil iemand mijn afwas doen? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 ja zeg, jij hebt je eigen bord vies gemaakt kun je eventjes om een kadotje voor Moederdag voor me? Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 ja zeg, jij hebt je eigen bord vies gemaaktkun je eventjes om een kadotje voor Moederdag voor me? Als jij die voor mijn moeder koopt wil ik het wel doen. Heeft iemand een paraplu voor mij, het regent hier. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 11 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Nee, die heb ik in Friesland laten liggen. Wil je een heitje voor een karweitje, ofwel kom je even de bende hier opruimen voor 25 eurocent? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Sorry, heb mijn handen vol aan mijn eigen stinkhok Zou je willen helpen met het verzamelen van alle vuile was hier in huis? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Sorry, ik vind het toch wat cliche om aan dameskleding te zitten van dames buiten mijn gezin.. Iemand die de ruitsrproeivloeistof even kan komen vervangen bij mijn auto? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 11 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Ja, dat is goed, dan weet je zeker dat het niet meer werkt straks. O nee, een excuus, nee, sorry, ik weet niet hoe dat werkt. Kan iemand even m'n zoontje z'n luier verschonen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 SOrry, maar ik weet alleen maar hoe je een luier van een 50+ moet verschonen. Iemand die mijn neerslachtige bui over wil nemen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 Sorry, als ik ze niet van jou krijg, komt het vanzelf wel een keer helaas. Iemand die morgen met me op stap wil? Ik ga van Nijkerk naar Medemblik naar 2e Exloermond, en dan weer naar huis. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Sorry, het is moederdag! Iemand zin om mij naar m'n moeder te transporteren? Anders ga ik namelijk niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Dat klinkt al als een excuus. Maar sorry, ik heb geen rijbewijs. Kun jij even koffie zetten? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Helaas, de filters zijn op. Wil je voor mij invallen morgen op mijn werk? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Helaas, ik heb ook werk dat wacht. Of kun jij dat van mij overnemen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 O, dat neem ik wel ff over. No problem. Ik heb geen rijbewijs trouwens. O nee het is het excuus spel, sorry, nee laten we dat maar niet doen voor ik alles in de prak rijd. Kun je even wat lekkers voor me koken? Dat kan ik zelf niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Tuurlijk wel, gewoon blijven oefenen. Daarnaast heb ik mijn vingers gebrand aan de pan, ik durf niet meer in de buurt van het gasstel te komen. Wie wil me even instoppen? Link naar bericht Deel via andere websites
Chloë 0 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Sorry, het gaat zo regenen. Ik moet mijn vakantiezooi gaan opruimen, kan iemand even helpen? (lees: ik neem minstens 3x zoveel mee als nodig is.. ) Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Sorry, als ik kom is de kans groot dat ik dat derde deel uitzoek wat jij nodig hebt. De rest gaat weer terug hun kasten in;) Iemand die mijn brood voor morgen klaar wil maken? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten