Davy964 2 Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Toch niet de kappersopleiding? Nee, rechten. 95% vrouw. Het begin van het einde voor de advocatuur. Hahaha, vrouwen vind ik over het algemeen er sterker uitkomen dan mannen. Bovendien is 80% allochtoon die dingen zeggen als :'die hekje' Het begin van het einde van de Nederlandse taal. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Je zult maar voor 'die hekje' staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2014 Nou het ging dus over dat motorrijder, dit motorrijder reed tegen die hekje waardoor die paard verwondt werd. Wat denk je dat deze vonnis was? Onschuldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Turken waarschijnlijk. Die hebben geen lidwoorden in hun taal, dacht ik. Dus als ze op jonge leeftijd alleen maar Turks spreken blijft dat erin. Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Niet perse hoor. Ik hoor veel soorten allochtonen het doen. De enige die ik niet 'die' ipv 'dat' heb horen zeggen, zijn Afghanen. Bovendien een beetje vreemd dat ze dan , als ze een lidwoord gebruiken, het fout zeggen. Ze zeggen namelijk soms ook 'dat' ipv 'die', andersom dus Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Ik ken twee Afghaanse meiden, de ene doet het goed, de andere niet. Misschien is het een gewoonte geworden.. als iedereen het doet... Link naar bericht Deel via andere websites
Davy964 2 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Ik ken twee Afghaanse meiden, de ene doet het goed, de andere niet. Misschien is het een gewoonte geworden.. als iedereen het doet... Inderdaad, een Nederlands meisje zei het ook elke keer. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 ik heb een baan een echte, relevante baan, waar ik ga beginnen 2 dagen nadat ik mijn studie afrond Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 ik heb een baan een echte, relevante baan, waar ik ga beginnen 2 dagen nadat ik mijn studie afrond Wat voor baan als ik vragen mag ? Ik heb mij vandaag aangemeld als vrijwilliger ! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Gisteren grote storing op het werk. Gewerkt van 7:30 tot 23:00 en ik was vanmorgen weer om 6:30 aanwezig Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 ik heb een baan een echte, relevante baan, waar ik ga beginnen 2 dagen nadat ik mijn studie afrond Gefeliciteerd Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 ik heb een baan een echte, relevante baan, waar ik ga beginnen 2 dagen nadat ik mijn studie afrond Ik heb mij vandaag aangemeld als vrijwilliger ! Leuk! Wat ga je doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 ik heb een baan een echte, relevante baan, waar ik ga beginnen 2 dagen nadat ik mijn studie afrond Ik heb mij vandaag aangemeld als vrijwilliger ! Leuk! Wat ga je doen? Ik heb me aangemeld als collectant bij het Leger des Heils ! Ga samen met mijn moeder tijdens de landelijke collecte in de wijk collecteren! Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse2 0 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Na weer last te hebben van stres en angst klachten heb ik besloten om een halve dag minder te werken. Mijn omgeving en zelfs m, n manager vind het goed en knap dat ik een stap terug doe, maar voor mij zelf voelt het zwaar balen. Ik voel me toch wel een beetje gefaald . Je wilt zo graag door knallen en groeien in je loopbaan. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Snap dat je t zo ziet, balen. Toch denk ik dat je medewerkers gelijk hebben. Als t niet gaat, dan gaat t niet! Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse2 0 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Snap dat je t zo ziet, balen. Toch denk ik dat je medewerkers gelijk hebben. Als t niet gaat, dan gaat t niet! M, n collega, s weten het nog niet, ik denk dan hun nu juist kansen zien die ik nu laat liggen. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Maar toch Wietse, je (geestelijke) gezondheid gaat voor. Ook voor een toffe baan Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse2 0 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Maar toch Wietse, je (geestelijke) gezondheid gaat voor. Ook voor een toffe baan Is indd ook zo, volgende week nieuw contract ondertekenen. Dan m, n huis op nieuw organisen en cleanen, administratie strak op orde maken. En er toe zetten om geen kerkdiensten meer te verzuimen. Misschien dat ik op koor ga of zo Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 5 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2015 Dat klinkt als goede voornemens Wietse2 Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 11 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2015 Wietse je faalt niet hoor! Ik vind het een heel moedige stap die maar weinig mensen durven te maken . Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten