Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Sjaloom Anomalie, Over het algemeen wordt zo'n oud, gerimpeld topic hier dichtgegooid, verbannen naar de diepe Credible-dungeons en wordt er een nieuw, fris topic geopend over hetzelfde onderwerp. Maar het is aan de crew wat ze nu hiermee gaat doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Niftaly 0 Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Ik wilde graag even weten of iemand Barnabas kent, hij zou ook een apostel zijn maar ik denk onder een andere naam ? Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 22 april 2008 Rapport Share Geplaatst 22 april 2008 Quote: Op dinsdag 22 april 2008 21:48:16 schreef Nifaly het volgende: Ik wilde graag even weten of iemand Barnabas kent, hij zou ook een apostel zijn maar ik denk onder een andere naam ? Zijn eigenlijke naam was Jozef, maar de apostelen gaven hem de bijnaam Barnabas, wat „Zoon van vertroosting†betekent. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten