cobybryant 0 Geplaatst 3 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2013 Flink erop timmeren, net als bij zo'n snoepautomaat die het niet doet. Hier is het voor de verandering een gezellige bende en morgen komt m'n vader langs. We laten de boel de boel? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Ja. Kan hij lekker helpen op te ruimen haha! Morgen een bevrijdingsfestival opzoeken en onwies hoken, of rustig thuis doorbrengen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Onwies hoken natuurlijk (wat dat ook moge wezen). Vanmiddag vrijgezellenfeest... wat zal ik de bruidegom laten doen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Gezellig een middagje met z'n aanstaande op de bank hangen. Zal ik lekker naar buiten gaan met de kindjes met dit heerlijke weer? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Hahahaa, blijf maar lekker binnen zitten en doe een winterjas aan! Er staat op het bakje dat dit de lekkerste bessen zijn maar ze smaken nogal zuur, wat adviseer je me? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Wordt zo'n oude zuurpruim en ga terug naar de winkel om je beklag te doen. Eis je geld terug en een nieuw bakje bessen die wel de lekkerste zijn. Wat is jouw advies voor mensen die onterecht in de gevangenis zitten, voor iets dat ze niet gedaan hebben? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Erover in gaan zitten. Ik zou morgen een verjaardag kunnen bezoeken, maar enkele reis duurt 2 uur op zijn minst en ik vertrek s' middags. Doen of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Edit: gewoon geninjad! Gewoon gaan Paul en liefst via de toeristische route. Ik wilde dat de zon vandaag zou schijnen maar wolken pakken zich samen, wat nu? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Insmeren met zonnebrandolie. Band lek. Doorrijden of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Gewoon doorrijden en wat harder gaan rijden, dan ben je er sneller. Rijles nemen of altijd m'n vader laten brengen en halen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Je kunt beter rijden onder rijbewijs als zonder auto. Pa zijn auto meenemen! vanavond weer 2 minuten stilte. Neem ik muziek mee naar de plaatselijke plechtigheid of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Ja, neem iets van Ad Hominem of Burzum mee. En luide speakers, dat ook. Ik heb last van mijn kies. Zal ik de tandarts bellen? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Dat kost allemaal geld. Laat de tand gratis trekken door Dr. Toothenstein, hij wil namelijk een heel mens uit allemaal lichaamsdelen maken. Wat zeg jij tegen mensen die erg moe zijn en dan gaan roken in bed? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 4 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Hier, zet er een kaarsje bij. Kun je zien of je je sigaret wel uitmaakt in de asbak. Ik ben zo moe als een hond en morgenochtend zijn de kinders weer lekker fris en monter. Zal ik gaan slapen of nog achter de computer blijven hangen? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Ach ik kies voor een goed advies; ga lekker pitten. Wat luister je liever: seculiere muziek of christelijke. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 4 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2013 Seculiere muziek. Egoïsme of altruïsme. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Egoïsme want een betere wereld begint bij jezelf. Ik moet eigenlijk nog een beetje uitbrakken. Wat zal ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Egoïsme want een betere wereld begint bij jezelf. Ik moet eigenlijk nog een beetje uitbrakken. Wat zal ik doen? Meer alcohol nuttigen. Eigenlijk moet ik een baantje zoeken. Waar zal ik op solliciteren? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Dominee. Ik was vandaag zo ziek van de drank dat ik serieus overweeg om te stoppen! Hoe doe ik dat? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 5 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Je ijskast ermee vol stoppen en dan gewoon netjes ervan af blijven. Er kwamen hier net mensen op visite en iemand pakte spontaan een swiffer, omdat hij het niet aan kon zien en z'n handen jeukten. Ik had het zojuist speciaal schoongemaakt. Volgende keer misschien iets grondiger doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 Nee. Gewoon die man zijn hand afhakken. Dat leert hem. Eigenlijk zou ik moeten leren voor mijn examen. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 ontkurk een fles wijn, en ga lekkah!! bankhangen. Huis is rommelig, morgen opruimen? Of chillen. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 5 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2013 De uitgelezen avond om dop pinda's te eten, heerlijk en je kunt de doppen van je afgooien. Een vakantie tip graag. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 6 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 De Noordpool Ik ben 4 kilo aangekomen in een maand en heb zin in wat lekkers. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Wat voor mij een goed advies is voor jou misschien wel een slecht advies: maak je niet zo druk om die kilo's en neem het er lekker van. Mijn hoofd is chaotisch. Wat zal ik er aan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten