Humanist 0 Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Tussen & Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Dat is wel een erg risicovolle behandeling, of niet? Net als met die andere remedie die naast de kankercellen ook gezonde cellen aanvalt. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Ze zou anders sowieso sterven (0.33) en het HIV virus is zo aangepast dat het geen ziekte meer kan veroorzaken (1.40), weet niet of het ook andere (niet kanker-)cellen kan aanvallen. Als ik het goed begrijp kon dat niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Ik ben er ook niet tegen ofzo, als dit gewoon een werkende methode tegen kanker is dan is dat geweldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Ze zou anders sowieso sterven (0.33) en het HIV virus is zo aangepast dat het geen ziekte meer kan veroorzaken (1.40), weet niet of het ook andere (niet kanker-)cellen kan aanvallen. Als ik het goed begrijp kon dat niet. Wat ik begreep kon men de werking van het virus nog niet echt voorspellen. Voor dit kind pakte het gelukkig goed uit, maar verder onderzoek is uiteraard wel noodzakelijk. Al met al klinkt het erg verbazingwekkend. Link naar bericht Deel via andere websites
Lalalie 0 Geplaatst 21 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2013 Steun maar op Mij en Ernst van de Zaak - Het is Jezus Wie is Liefde Vergeving Genezing Genadig in al Zijn daden, geeft waarde, is Vader, weldadig, De Waarheid Link naar bericht Deel via andere websites
Jezuskomt 0 Geplaatst 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2013 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt. 2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden. 3 En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet? Zware criminelen die bekeerd worden http://www.youtube.com/watch?v=Z7LqCuiqy_s Link naar bericht Deel via andere websites
bornagain 0 Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Filmpjes van Tim Conway zijn gaaf, Nederlands ondertitel Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
schrans 0 Geplaatst 24 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2013 God verandert mensen https://www.youtube.com/watch?v=dsIeLH_i-rc Link naar bericht Deel via andere websites
bornagain 0 Geplaatst 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst 24 september 2013 Wedergeboren christenen hebben de Geest gekregen, maar ervaren vaak niet de kracht ervan. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten