ikbenBen 0 Geplaatst 7 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Bemerkt dat het ND de berichten van de Volkskrant overneemt dan wel letterlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Ik lees met grote regelmaat alle Wegener-dagbladen (PZC, BN DeStem, ED, Brabants Dagblad, de Gelderlander, de Stentor en TC Tubantia). Maar goed, als ik niet bij Wegener zou werken zou ik die kranten veel minder vaak lezen. En ik selecteer wel: ik lees relatief weinig artikelen volledig. Het liefst lees ik Trouw en soms NRC Handelsblad. Het FD lees ik als ik gericht informatie zoek over onderwerpen waarover deze krant het beste bericht. Qua buitenlandse kranten lees ik zo nu en dan The New York Times/The International Herald Tribune, The Washington Post, The Times. En ik gebruik diverse van de betere nieuwsapps. De Volkskrant boeit me niet echt, het Reformatorisch Dagblad vind ik een vervelende krant (ik kan er niets mee, behalve met de pure nieuwsverslaggeving, maar daarvoor kan ik ook bij andere kranten terecht). Het Nederlands Dagblad vind ik ook zelden interessant. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Gerard de Korte schrijft anders best leuke columns in het ND. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2013 Die strips in de metro vind ik leuk. Vanmorgen stond er een met: Waarom ga je naar de kerk? Ja, ik wil met gelijkgestemden samenkomen op zondag. En dan als antwoord: Dan ga ik liever naar de Ikea. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Je had erbij moeten zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten