Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Na de vele positieve reacties op de eerste TOP 1008 komt Groot Nieuws Radio dit jaar opnieuw met de 1008 beste gospelnummers. De TOP 1008 wordt van 10 tot en met 31 december op Groot Nieuws Radio uitgezonden. Hiermee is een traditie gestart waarmee Groot Nieuws Radio op haar eigen manier aansluit bij de eindejaarslijsten die op diverse radiostations te horen zijn. De lijst met de allerbeste christelijke muziek wordt samengesteld op basis van de meest gedraaide nummers op Groot Nieuws Radio en met inbreng van de luisteraars. Zij kunnen vanaf vandaag hun favoriete top 3 doorgeven.

Vorig jaar startte Groot Nieuws Radio voor het eerst met de TOP 1008 en ontving toen duizenden tips van luisteraars. Hoezeer de top leefde, bleek ook wel uit het feit dat gospelartiesten opriepen hun liedjes in te dienen bij de christelijke zender. Dit jaar krijgt de lijst op dezelfde manier vorm: De muziekredactie stelt de top samen met behulp van de inbreng van luisteraars en op grond van veelgedraaide nummers op Groot Nieuws Radio. De TOP 1008 doet recht aan de christelijke muziek van de afgelopen vier decennia en zal zeker nieuwe nummers maar ook klassiekers bevatten. Voor Nederlandse gospelmuziek is, gelijk aan het muziekbeleid op Groot Nieuws Radio, een belangrijke plek ingeruimd.

De TOP 1008 wordt vanaf 10 december dagelijks uitgezonden tussen 9.00 en 18.00 uur en eindigt op oudejaarsdag. De reguliere programmering vervalt vanaf 10 december en met diverse presentatoren tellen we af tot oudejaarsdag waarop de TOP 10 van meest favoriete nummers wordt bekendgemaakt. Luisteraars kunnen vanaf vandaag hun top drie indienen op www.grootnieuwsradio.nl/top1008.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Moeten ze wel uitleggen wat dan "christelijke muziek" is. ;)

Of dit?

Ik vind het allemaal iets christelijks hebben, op hun eigen manier en totaal verschillend van elkaar.

ZAO _O- Ik wist gewoon zonder te luisteren en te kijken naar de titel dat het 'Praise the Warmachine' was :#

Maar ik denk niet dat GNR dat gaat uitzenden ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Moeten ze wel uitleggen wat dan "christelijke muziek" is. ;)

Of dit?

Ik vind het allemaal iets christelijks hebben, op hun eigen manier en totaal verschillend van elkaar.

ZAO _O- Ik wist gewoon zonder te luisteren en te kijken naar de titel dat het 'Praise the Warmachine' was :#

Maar ik denk niet dat GNR dat gaat uitzenden ;)

Als er maar genoeg stemmen voor zijn, misschien dan wel... ;):P

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid