Spring naar bijdragen

Wat voelde ik bij het Vaticaan?


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Mijn naam is Patrick, ik ben nieuw op deze website. Ik ben helemaal niet bekend met het christelijk geloof, behalve dan wat ik op school heb geleerd en om me heen heb gezien. Door een recente ervaring heb ik behoefte aan jullie mening of ervaring.

Vorige week was ik in Italië, waarvan enkele dagen in Rome. Mooie stad. Toen ik arriveerde voelde ik me een beetje vreemd, alsof er iets op het punt stond te gebeuren. De volgende dag liepen we op straat en zagen we rechts van ons het Vaticaan. Mijn lichaam en geest reageerden hier heftig op. Ik voelde een soort spanning en aantrekkingskracht.

De volgende dag zouden we naar het Vaticaan gaan. Die hele ochtend was ik hierdoor afgeleid. Het was bijna alsof ik erdoor werd opgeslokt. Niet in negatieve zin, maar meer in spirituele zin. Toen we eenmaal arriveerden leek het alsof er een wereld voor me openging. Ik kreeg tranen in m'n ogen en zag een heleboel mensen voor me waar ik om gaf.

Iets heeft mij heel erg geraakt in Rome. Mijn leven voelt nu anders.

Heeft iemand enig idee wat er is gebeurd?

Groetjes,

Patrick

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heeft iemand enig idee wat er is gebeurd?

Geen idee. Misschien was je er onbewust meer mee bezig met een Vaticaan bezoek dan je je bewust was? Of dat je meer met geloof bezig bent dan je zelf dacht? Of een teken van God? Of een combinatie?

Het heeft iig een indruk op je gemaakt, genoeg om het op een forum te posten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid