Spring naar bijdragen

summerschool 'God en mijn studiekeuze'�


Aanbevolen berichten

Leerlingen die na willen denken over zichzelf, geloof en hun studiekeuze kunnen dit jaar een speciale summerschool volgen. Paulien Vervoorn biedt op 21, 22 en 23 augustus een actief programma aan voor leerlingen die na de zomervakantie naar de eindexamenklas gaan van HAVO of VWO. 

Summerschool

Tijdens de summerschool worden jongeren beter voorbereid op de studiekeuze die in  het examenjaar gemaakt moet worden. Ook vragen als ‘Wat heeft God met mijn studiekeuze te maken?’ en ‘Hoe leidt God mij?’ komen naar voren. Naast het bespreken van serieuze vragen blijft er voldoende tijd over om op een actieve manier aan de slag gaan met diverse thema’s. De jongeren verblijven drie dagen in hooiberghutten in de buurt van Woerden met het weiland als achtertuin. 

Beter voorbereid

Paulien Vervoorn coacht, traint, (s)preekt en is auteur van het boek ‘Hartelijk getalenteerd’ dat in augustus bij Uitgeverij Medema verschijnt. In haar contact met jongeren merkt ze dat zij veel vragen hebben over wie ze zijn, wat ze kunnen en welke (studie)keuze daarbij zou kunnen horen. Zeker in een tijd waarin er veel gesproken en geschreven wordt over een langstudeerboete lijkt de druk toe te nemen om in één keer de goede keuze te maken.  De summerschool biedt een unieke kans om beter voorbereid het eindexamenjaar in te gaan. 

Meer informatie

Voor meer informatie of opgeven, kijk op de website www.paulienvervoorn.nl, mail info@paulienvervoorn.nl of bel 06-28544222.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid