joon 0 Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Je kan de banner van credible er op posten^^ Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 7 september 2012 Rapport Share Geplaatst 7 september 2012 Is dat alleen wanneer ik reclame op mijn site zet? Hmm, ik kan het al evt. volgende stap overwegen, maar voorlopig laat ik het even zo. eerst naamsbekendheid kweken . In elk geval bedankt! Jup, je kan er wat dat betreft mee doen wat je wil. Sommige mensen doen het wel, anderen niet. Ik zou het, mocht je nog een keer willen overstappen naar een echte website, wel overwegen. Wordpress werkt ideaal. En een fijne webhosting heb je ook zo gevonden. En kost maar een paar tientjes per jaar, max. Kun jij mij je Facebook pagina niet ff doorsturen via Facebook? Ben wel benieuwd. Link naar bericht Deel via andere websites
celaine98 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Ik heb ook een eigen site. Echt onzettend makkelijk bij webklik. Het is helemaal gratis!! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Leuk, celaine! Is het gewoon een site over jezelf, of voor een hobbie? Link naar bericht Deel via andere websites
celaine98 0 Geplaatst 3 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2013 Leuk, celaine! Is het gewoon een site over jezelf, of voor een hobbie? het is een christelijke site om mensen te bemoedigen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Heb je een link? Altijd leuk om even te bekijken... Link naar bericht Deel via andere websites
celaine98 0 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Heb je een link? Altijd leuk om even te bekijken... ja natuurlijk www.jijbentwaardevol.webklik.nl deel gerust ook met andere Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten