gewoon Paul 8 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Is er iemand met ervaring in het hebben en onderhouden van een eigen website? Hoeveel ben je kwijt per jaar, hoe kun je zorgen dat het ook wat inkomen geeft, etc. Het gaat in dit geval over een hobbysite en geen commerciële site. Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Er zijn hosting provisers die in ruil voor reclame gratis voor je willen hosten. Het ligt er een beetje aan wat je wilt. een snelle google op free hosting geeft http://byethost.com/index.php/free-hosting als eerste resultaat buiten de google ads. Daar het een hobby site betreft, is het niet te garanderen dat de site ook inkomen genereerd. Dat ligt denk aan wat je hobby is en wat je dan te bieden hebt. Met het maken en onderhouden wil ik je wel een handje helpen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Maken moet geen probleem zijn, een beetje aanbieder helpt daarbij. Maar, toch bedankt voor dat aanbod. Zodra ik meer weet hoe ik het wil vormgeven, ga ik er verder mee aan de slag. Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Klopt, vaak gebeurd dat ook. Succes en veel plezier Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Iets met vrachtwagens? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Dankje, Druid_Donagh! En Ursa, ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 How 2 solutions hele goede ervaring mee en helemaal niet duur. 25 euro ongeveer voor 1 jaar. incl. domeinnaam en veel ruimte en goede service Link naar bericht Deel via andere websites
27Hearts 0 Geplaatst 13 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2012 voor het maken gebruik ik artisteer, voor de hosting zit ik bij mijndomein.nl voor 29 euro per jaar. 1GB ruimte +1GB extra per jaar, onbeperkt aantal e-mailadressen, onbeperkt aantal databases en goede service. ben er zelf tevreden mee Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2012 How 2 solutionshele goede ervaring mee en helemaal niet duur. 25 euro ongeveer voor 1 jaar. incl. domeinnaam en veel ruimte en goede service Wat is veel ruimte? Ik ga het met name gebruiken voor foto-opslag, en weet nu al dat ik aan 1G niet genoeg ga hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 18 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2012 How 2 solutionshele goede ervaring mee en helemaal niet duur. 25 euro ongeveer voor 1 jaar. incl. domeinnaam en veel ruimte en goede service Wat is veel ruimte? Ik ga het met name gebruiken voor foto-opslag, en weet nu al dat ik aan 1G niet genoeg ga hebben. http://how2.be/nl/ kijk maar ens, er zijn verschillende pakketten. Ik zou het echt aanraden als het genoeg is, echt hele goede service in het nederlands. Ze helpen direct als je iets niet weet te vinden etc. Link naar bericht Deel via andere websites
reporterdavid 0 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 How 2 solutionshele goede ervaring mee en helemaal niet duur. 25 euro ongeveer voor 1 jaar. incl. domeinnaam en veel ruimte en goede service Wat is veel ruimte? Ik ga het met name gebruiken voor foto-opslag, en weet nu al dat ik aan 1G niet genoeg ga hebben. http://how2.be/nl/ kijk maar ens, er zijn verschillende pakketten. Ik zou het echt aanraden als het genoeg is, echt hele goede service in het nederlands. Ze helpen direct als je iets niet weet te vinden etc. Wow, goede site, veel ruimte! Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 en echt goede service Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Ik heb voor mezelf inmiddels de knoop doorgehakt, en op facebook een apart profiel aangemaakt. Zie hier de link: https://www.facebook.com/vrachtwagennamen.enteksten Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 cool en je hebt een friend requesrt van ondergetekende Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Dat heb ik inmiddels door. Ik dacht al dat jij het was;) Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 lag het voor de hand? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 Jij bent de enige 'Druid' waar ik contact mee heb zover ik weet. Als ik die info via bovengenoemd account van je profiel afhaal weet ik voldoende. Al zat ik eerst de denken dat je een kennis van een kennis was, en dat je op die manier aan de link was gekomen. Maar die vermoedens waren snel weg Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 11 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2012 makkelijker kon bijna niet en je bent de eerste credibler die in mijn vriendenlijst heb Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Paul, als je toch nog een website wil maken naast je facebook, dan zou je op een hele eenvoudige manier een website kunnen maken met WordPress. Je kunt een standaard thema kiezen en vervolgens aanpassen als je niet zo handig bent dat je er zelf een kunt maken. Het onderhouden gaat ook erg makkelijk. Heb daar zelf ook een website mee gemaakt die ik bij moet houden. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 Paul er bestaan ook christelijke webhosters.Wij hebben met onze huisgemeente gekozen voor Echristenen.Wij vinden dat een goede webhoster die gerunt wordt door een wedergeboren christen.Onze site daar is : http://www.huisgemeente.be/ Bij vragen of problemen reageren ze daar supersnel.Voor Echristenen hebben we 2 wereldse webhosters geprobeerd maar dat vonden we 10 keer niets . . . Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 @*Nath*, ik neem aan dat er voor wordpress betaald moet worden? Ik heb heel bewust gekozen voor Facebook, omdat ik dan geen aparte inkomsten heb(bij een eigen site krijg je een bepaald bedrag voor elke keer dat iemand op de site komt). Dan moet ik namelijk, speciaal voor een hobby, een KVK nummer hebben en die hele rataplan, en dat is de hobby me niet waard. @Huisgemeente, van mij hoeft een webhoster niet per se christelijk te zijn. Seculiere webhosting is ook niet slecht, waarom moet ik per se, alleenlijk maar omdat ik christen ben, een christelijke webhoster nemen als ik een site aan wil maken? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Wordpress is gratis... Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Maar, daarvoor geldt neem ik aan die regel dat je geld ontvangt bij ieder bezoek, toch ook? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Nee joh, Paul, dat is helemaal niet nodig. Stel dat je reclame op je website wil (anders krijg je geen inkomsten, doe je geen reclame heb je helemaal geen probleem) heb je daar echt geen kvk nummer voor nodig Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Is dat alleen wanneer ik reclame op mijn site zet? Hmm, ik kan het al evt. volgende stap overwegen, maar voorlopig laat ik het even zo. eerst naamsbekendheid kweken . In elk geval bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten