gwn_ik 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 halloo Jammer het is best wel rustig hier op het forum Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Valt wel mee hoor. Dit is één van de actievere fora die ik in Nederland ken. Maar het is traditioneel wat rustiger op zondag en rond de vakanties. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 De laatste tijd vind ik de onderwerpen op Credible vaak niet zo interessant. Ik discussieer graag over bovennatuurlijke genezing en voorziening door God, maar daarover kan ik helaas niet meer discussiëren, omdat mijn mening daarover niet wordt getolereerd op dit forum (en mijn mening verkeerd wordt weergegeven/geïnterpreteerd). Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Je bent nog maar 2u lid.. MAar zoals olorin zegt, in het weekend is het hier rustiger. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Heerlijk, ik kan wel wat rust gebruiken. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Heerlijk, ik kan wel wat rust gebruiken. Ik word onrustig van jouw nieuwe avatar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Vind je 'm niet schattig? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik ben al blij dat Ursa niet zo'n onrustig bewegend gifplaatje heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Heerlijk, ik kan wel wat rust gebruiken. Ik word onrustig van jouw nieuwe avatar. Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik vind het wel lekker zo. Niet meteen 100 mensen die een antwoord klaar hebben op je vraag, anders ben je wel even zoet met lezen Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Vind je 'm niet schattig? Ik vind het net iets om nachtmerries over te krijgen XD Hoe ben je op het idee gekomen dat ding als avatar te gebruiken?! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Vind je 'm niet schattig? Ik vind het net iets om nachtmerries over te krijgen XD Hoe ben je op het idee gekomen dat ding als avatar te gebruiken?! En nog erger, het is ook zijn profielfoto op facebook. echt een lelijk ding en dan nog eens in het groot! *edit*: op facebook is het nog iets anders, nog iets lelijkers. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Vind je 'm niet schattig? Ik vind het net iets om nachtmerries over te krijgen XD Hoe ben je op het idee gekomen dat ding als avatar te gebruiken?! En nog erger, het is ook zijn profielfoto op facebook. echt een lelijk ding en dan nog eens in het groot! *edit*: op facebook is het nog iets anders, nog iets lelijkers. Ik vind het wel een zeer bijzonder schepsel. Ik zie er wel een Schepper met humor achterzitten. Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Is dat ding dan een levend wezen? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Is dat ding dan een levend wezen? ja hoor, het is een gelatinevis of Blobfish en staat op het punt van uitsterven. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik vind het wel een zeer bijzonder schepsel. Ik zie er wel een Schepper met humor achterzitten. X2 Ik vind het een grappig diertje. Overigens ziet die vis er ook zo uit: Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Is dat ding dan een levend wezen? ja hoor, het is een gelatinevis of Blobfish en staat op het punt van uitsterven. Okee,, ik dacht dat het gewoon een animatieachtig iets was Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik vind het wel een zeer bijzonder schepsel. Ik zie er wel een Schepper met humor achterzitten. X2 Ik vind het een grappig diertje. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het een erg lelijk schepsel vind. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Ik ben het eens met Eulogia! (en dat komt niet vaak voor ) Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 @joon: ik vermoed dat mijn afbeelding op fb een 'artist rendering' is. Die vissen leven in de diepzee, daar kom je niet zo snel bij. @maran: is dat echt zo? Ach... http://nl.wikipedia.org/wiki/Blobvis Het grappigste is natuurlijk dat het niet eens per se een 'lelijk' wezen is, maar zo gemakkelijk te 'antromorphiseren' (d.w.z. er een gezichtje van te maken). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten