Spring naar bijdragen

Belangrijke mededeling


Aanbevolen berichten

Beste Crediblemensen,

Ik moet jullie iets belangrijks vertellen. In de eerste instantie was ik niet van plan het jullie te vertellen. De beslissing zal jullie misschien ook zwaar vallen, en ik wilde er niet een te groot drama van maken. Maar ik zag dat de laatste tijd veel Crediblemensen dit soort topics maken, afscheidstopics en zo, dus ik kondig het ook maar publiekelijk aan.

Voor ik mijn mededeling doe, wil ik wel laten weten dat ik bij deze beslissing niet over één nacht ijs ben gegaan. Ik heb er erg lang over nagedacht, gepiekerd, en heb er met belangrijke mensen in mijn omgeving over gesproken. Want het valt me zwaar.

Credible is tenslotte een belangrijk deel van mijn leven geweest. Ik heb hier goede tijden en slechte tijden gehad. Ik ben hier volwassen geworden. Ondanks alle fantastische ervaringen moet ik een periode in mijn leven achter me laten. De komende weken zal ik nog komen om te kijken of iemand iets tegen me wil zeggen. Maar daarna...

Blijf ik nog gewoon komen ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je hoeft niet naar me te zwaaien hoor, ik ga niet weg. Ik wilde alleen na alle dramatische afscheidstopics die hier gemaakt worden een dramatisch ik-blijf-topic maken.

Ik snap het hoor. ;)

Ik wenste je alleen iets toe en ik wuifde naar je. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Skippy wil gewoon wat aandacht...hee Skip.. |P

een aai over zijn/haar bolletje.... :D

bij dezen. _O_

hij/zij doet gewoon mee met de nieuwste trend....

wie volgt?

Precies! Ik vind dat mensen die wel blijven ook wel eens op deze theatrale wijze wat aandacht mogen vragen! Dankjewel!

Ps. Het is 'haar' en 'zij'

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid