Spring naar bijdragen

van satanist tot kind van god!


Aanbevolen berichten

Ik ben zo jaloers :(

Ik geloofde niet, ik zocht naar meer, geesten dus, heb het gevonden dmv het occulte (kende het label toen niet), puur satanisch dus. Ik begon na het spelletje meteen stemmen te horen, meteen viavia naar een pinkstergemeente gegaan uit paniek, ja gezegd tegen Jezus, maar niet begrijpen waar ik ja tegen zei, geesten gingen weg, ik paranoia "wat is dit? duivels, kerk is duivels" dat dacht ik toen dus... en de stemmen kwamen terug. Nu na 4 jaar zijn ze er nog. Veel gebeden maar ter vergeefs.

Laatst kwam er een doorbraak, denk ik, ik had al mn troep van de pc gewist, zoals horror en occulte boeken en toen ging ik bidden en ik begon God te prijzen; de volgende dag naar Jan Zijlstra geweest, ik zat daar en ze 'als het uw wil is, genees me', ik hoorde 'ik wil het' en voelde sterk getintel op mn hoofd en schouders. Thuis lag ik en voelde over mn lichaam getintel, ik dacht dat het God was die me genas van een zenuwziekte, ik kreeg de gedachte om het mn hart te geven, ik deed dat in Jezus' naam, het trok weg, ik kreeg een klap tegen mn hoofd en het draaide heel sterk en ik stierf van binnen in mn hart, daarna een psychose van 2 weken meegemaakt.

Dat was begin februari, nu voel ik een gehard hart, heb gebeden God om terug te komen, maar niks. Ik wou God, maar nu het weg is, besef ik dat ie al die tijd al bij me was, maar wou meer, genezing van aandoening en stemmen, maar zn genade was genoeg besef ik nu.

De stemmen zitten nu in mn gedachten en minder in mn gehoor, met '7 meer'.

Help :(((

ik wil Jezus!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Satan, de heerser van deze wereld, blijft zich veranderen in "een engel des lichts" daarmee vangt hij mensen levend om zijn wil te doen.

(2 Korinthiërs 11:13-15) . . .Want zulke mensen zijn valse apostelen, bedrieglijke werkers, die zich veranderen in apostelen van Christus. 14 En geen wonder, want Sa̱tan zelf blijft zich veranderen in een engel des lichts. 15 Het is daarom niets groots indien ook zijn dienaren zich blijven veranderen in dienaren van rechtvaardigheid. Maar hun einde zal zijn overeenkomstig hun werken.

(Jakobus 4:7, 8) 7 Onderwerpt U daarom aan God; maar weerstaat de Duivel en hij zal van U wegvluchten. 8 Nadert tot God en hij zal tot U naderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid