Michiel 14 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Tijdens het paasweekend werden 22.104 mensen gedoopt in katholieke kerken in China. Dat meldt ‘Fides’, op basis van de verzamelde cijfers van het Studiecentrum voor het Geloof uit de Chinese provincie Hebei. 75% van de gedoopten waren volwassenen. Zij waren afkomstig uit 101 bisdommen. In enkele Chinese bisdommen vinden traditioneel geen paasdopen plaats. Van enkele andere zijn de cijfers onbekend. In de provincie Hebei zelf werden 4.410 mensen gedoopt, 615 meer dan vorig jaar. In Hongkong, waar er 360.000 katholieken wonen, waren er 3.500 paasdopen. Bron: Kerknet Terug naar frontpage Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Toppie dat het al hier geplaatst was maar mijn intentie was meer een goed nieuws topic waarin al het goede nieuws verzameld kon worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Spijtig genoeg niet even een reactie van de crew. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Ik zal als FP-redacteur de komende tijd de moeite doen om wat goed nieuws voor je te plaatsen Meteen een goede reden om de FP ook weer een beetje fatsoenlijk op te pakken. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Ik ben altijd voorstander van goed nieuws. Ik ben tegen (onnodig) uitvergroten van uitwassen in de evangelische, katholieke en gereformeerde kerk. Ik ben voorstander van berichten over mensen die tot levend geloof komen in de evangelische, gereformeerde en katholieke kerk. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Nu alleen nog maar hopen dat deze 22.000 hun geloof verder openlijk mogen belijden in China. Ik vrees het ergste... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten