Druid_Donagh 0 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ik hoop dat het mag, maar ik moet het even kwijt, daar ik spontaan in een knuffelbui ben en wil daarom alle forummers een hele dikke knuffel geven. Dus bij deze KNUFFEL Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Doet me denken aan mensen met bordje: free hugs. Ach, dan geef ik je heel snel een knuffel!! (ik knuffel normaal geen onbekende mensen) Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 ik vat dat als op als compliment ik ben daar gek en knuffelig genoeg voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 ooooooit was er een knuffel topic |'> Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 dat zocht ik ook, maaar kon het niet vinden, dus vandaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Nou, Druid_Donagh, tijd voor een awkward-men-hug. (niet te lang) Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Onder het motto ' Echte mannen knuffelen' , knuffel terug! Leuk topic, wat bij betreft een blijvertje. Ik ga wel even overleggen als ik daar de kans toe heb! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Waarom z ou het niet mogen blijven? @ Ursa, we hebben de knuffel niet gezien hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 die discussie was al eerder geweest onder het mom van "bemoedingings-topic" mocht het toen wel dacht ik... ook die kan ik trouwens niet vinden meer Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 * Ursa knuffelt zijn kat Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 24 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 Ik heb de knuffels wel gevoeld. @paul, ik zie het vanzelf wel. Ik heb hem bewust in de koffiebar geplaatst. @Dwarrel, dat was het idee er ook achter, al wist ik niet dat er al een keer een discussie over was. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 24 april 2012 Rapport Share Geplaatst 24 april 2012 discussie is groot woord missschien is ook in diep stoffig verleden haha *maakt van de gelegenheid gebruik om mortal nog ff een knuf te geven Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 28 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 dat snap ik dwarrel. maaer af en toe is dat goed * geeft een ieder een dikke knuffel @joon, Ik ga wellicht zo'n bord maken met: Druid gives Free Hugs Bedankt voor het idee Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 dat snap ik dwarrel. maaer af en toe is dat goed mee eens Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 13 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 knuffelplaatje voor een ieder die er een behoefte aanheeft Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten