Zeafts 0 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Hallo allemaal, voor mijn collegevak sociolinguïstiek ben ik bezig met een (kleinschalig) onderzoek naar aanspreekvormen in het Nederlands. Ik ben nog naarstig op zoek naar wat respondenten. Alleen ik en mijn docente zullen de resultaten onder ogen krijgen. Jullie zouden mij hier enorm mee helpen. http://www.thesistools.com/web/?id=262759 Groetjes, Zeafts Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Ehm, als je niet invult op welk niveau je een opleiding volgt, wordt er dan vanuit gegaan dat ik het 'docent of' oversla? Ik ga (ging) qua aanspreekvormen in elk van de situates namelijk héél anders om met een docent of werkgever. Dus zoals de enquête nu opgezet is kan ik de vragen niet beantwoorden.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mieke 0 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Als je studeert, ga je uit van 'docent', als je werkt, ga je uit van werkgever. Dan kun je het wel invullen toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Er zijn ook mensen die zowel werken als studeren. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 En mensen die niet werken en niet studeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 En mensen die niet werken en niet studeren *haha* Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 17 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2012 Collegevak? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten