Spring naar bijdragen

Frisico’s


Aanbevolen berichten

Joh. 9

2 En zijn discipelen vroegen Hem en zeiden: Rabbi, wie heeft gezondigd, deze of zijn ouders, dat hij blind geboren is? 3 Jezus antwoordde: Noch deze heeft gezondigd noch zijn ouders, maar de werken Gods moesten in hem openbaar worden.

Ik las vandaag nog een artikel over een mens die als hermafrodiet geboren werd. Uit jouw woorden haal ik dat dat de werken Gods zijn die openbaar worden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Joh. 9

2 En zijn discipelen vroegen Hem en zeiden: Rabbi, wie heeft gezondigd, deze of zijn ouders, dat hij blind geboren is? 3 Jezus antwoordde: Noch deze heeft gezondigd noch zijn ouders, maar de werken Gods moesten in hem openbaar worden.

Ik las vandaag nog een artikel over een mens die als hermafrodiet geboren werd. Volgens de woorden van de apostel Johannes zijn dat dus de werken Gods die openbaar worden? :|

Link naar bericht
Deel via andere websites
Joh. 9

2 En zijn discipelen vroegen Hem en zeiden: Rabbi, wie heeft gezondigd, deze of zijn ouders, dat hij blind geboren is? 3 Jezus antwoordde: Noch deze heeft gezondigd noch zijn ouders, maar de werken Gods moesten in hem openbaar worden.

Ik las vandaag nog een artikel over een mens die als hermafrodiet geboren werd. Volgens de woorden van de apostel Johannes zijn dat dus de werken Gods die openbaar worden? :|

Niet het blindgeboren worden of als hermafrodiet geboren worden, zijn werken van God, (maar werken van de duivel) maar het genezen van blindheid en hermafroditisme zijn werken van God. Aangezien de blindgeborene in Joh. 9 werd genezen van zijn blindheid, werden de werken van God in hem openbaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
[Niet het blindgeboren worden of als hermafrodiet geboren worden, zijn werken van God, (maar werken van de duivel) maar het genezen van blindheid en hermafroditisme zijn werken van God. Aangezien de blindgeborene in Joh. 9 werd genezen van zijn blindheid, werden de werken van God in hem openbaar.

Dat lijkt erg op, als iemand dood gaat heeft de dokter het gedaan, als iemand geneest heeft God het gedaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
[Niet het blindgeboren worden of als hermafrodiet geboren worden, zijn werken van God, (maar werken van de duivel) maar het genezen van blindheid en hermafroditisme zijn werken van God. Aangezien de blindgeborene in Joh. 9 werd genezen van zijn blindheid, werden de werken van God in hem openbaar.

Dat lijkt erg op, als iemand dood gaat heeft de dokter het gedaan, als iemand geneest heeft God het gedaan.

Daar vind ik het helemaal niet op lijken. Als iemand dood gaat, komt dat door satan. Als iemand blijft leven, komt dat dankzij de dokter (, wanneer de patiënt naar de dokter is gegaan voor genezing en de dokter een oplossing kon vinden) of dankzij God (, wanneer de patiënt naar God c.q. Zijn dienaars is gegaan voor genezing). (Maar nu dreigt het onderwerp over genezing te gaan. Daarover zijn al veel topics te vinden op dit forum. Hier gaat het denk ik meer over risico's, bescherming tegen gevaren, enz. . Ik vind het prima om hier over genezing te praten, maar de crew is nogal eens een andere mening toegedaan als het over dergelijke dingen gaat.)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid