Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

hallo, ik ben een jonge van 17 bijna 18 en ik ben verliefd op een oud klas genoot die bij mij in de klas zat op de bassisschool ze is nu 16 jaar.

sinds Zondag 22 januarie 2012 denk ik de heletijd aan haar, eerder had ik het verlieftheid gevoel niet nu wel. Maar ik dacht wel de heletijd aan haar dus misschien dat het ongewust wel ergens.

FF kort verhaaltje: Ergens in Oktober wouw ik gewoon voor de gein wat proberen met haar dat mislukte (en ze wouw ook niet echt wat van we weten) ze ging met een vriend van me maar het is nooit wat geworden. 31 December 1 Janarie zou ze mij ophalen om naar de kroeg te gaan (is ze vergeten) maar oke dat kan. Dus ik vroeg haar zaterdag als ze me kon ophalen met haar vriendinnen en dat deed ze. We hebben een leuke avond gehad met z'n 2en en 4en maar, tegen het einde van de avond vroeg een vriendin van haar tegen mij als ik haar leuk vond (die meidje die ik nu zie zitten). Ik wist niet wat ik moest zeggen dus ik zij 'weet ik niet' stom achter af want, ik had gewoon 'ja' moeten zeggen (zo voel ik dat dan). Eventjes later dacht ik ik probeer haar uit te vragen een een keer naar de stad te gaan ze vond het wel leuk om dat een keer te doen. Ik ging Maandag vragen als ze met me naar de stad wou en toen wist ze niet als ze kon. Nu heb ik nog steeds geen antwoord terug. Andere mensen beginnen allemaal dingen te zeggen zoals je viend haar leuk (lover en dan de naam van dat meisje) enz... Ik vind het zelf wel geinig maar ik wil eiglijks als het kan verkering met haar. Dus ik vroeg me af hoe kan ik het beste zorgen dat het goed afloopt. Zodat ik zaterdag met haar naar de stad kan om wat kleding tekopen en wat tegaan eten.

hHet is een heel verhaal ik weet het maar ik hoop dat er mensen zijn die mij willen helpen en dat zou ik dus heel erg vriendelijk vinden.

Groet CheaterTinus,

PS. Heb Dislexy dus er kunnen spelfouten in zetten....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo te lezen gaat alles best wel goed tot nu toe. :) Laat het gewoon zijn beloop en dan zal het vast wel goed komen. Zorg dat je contact blijft houden en als het zo mag zijn zal de vonk vanzelf een keer overslaan. Heb vooral geduld zou ik als tip willen geven.

En een tip voor je dyslexie; download een gratis browser met een ingebouwde spellingscontrole. Dat scheelt heel veel fouten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha, ja zal ik doen bedankt voor de tip..

Dat voelt al een stuk beter dat iemand anders zet dacht het goed gaat. Ik dacht zelf dat ik het weer eens zat te verkloten. Dat vragen van een vriendin is dat ook zo iets van ik wil het eigelijks wel weten als je mij leuk vind maar ik wil geen blauwtje oplopen??

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid