Spring naar bijdragen

Gratis predikant


Aanbevolen berichten

Ik ben mij van geen kwaad bewust. Jij zegt dat de heilige Geest jou altijd antwoorden verschaft. Ik ga daarin mee omdat ik reuze benieuwd ben wat Hij er van vindt. Vervolgens vindt je dat ik weinig eerbiedig ben. Erg vreemd.

De Heilige Geest geeft mij inderdaad altijd antwoorden. De wijze waarop je post vind ik daarnaast weinig eerbiedig. Deze twee zaken hebben weinig met elkaar te maken.

Het is dus jou persoonlijke mening? Ik vraag het maar even om het duidelijk te krijgen zodat er straks geen meningen aan de heilige Geest toegeschreven worden die niet van Hem zijn. Maar de mening is idd wat kort zoals ik al zei.

Mijn persoonlijke mening is in lijn met wat Gods Geest zegt.

Ik ook. Vooral wat de heilige Geest hierover te zeggen heeft. Ik hoor het wel wanneer je er wat meer duidelijkheid over hebt. :)

Het is goed om ontopic te gaan. Het topic is: 'Gratis predikant'. Het topic is niet 'De mening van Eulogía' en/of 'De mening van de Heilige Geest'. Laten we a.u.b BOT gaan. Al die meta-discussie is van ondergeschikt belang in dit topic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na lang zwijgen en veel lezen toch even wat kwijt.

@Eulogia en Thorgrem. Jullie discussie lijk mij niet geheel on topic. Op dit moment komt het bij mij over dat jullie beiden geen respect hebben voor de heilige geest.

Maar even het topic op de rit zetten. Ik ben met mijn vreemde wereldbeeld altijd al van mening geweest dat predikanten geen geld verdienden met hun geloof en dat ze er altijd een baan bij hadden, net als de vele vrijwilligers die er zijn. Blijkbaar heb ik het al die tijd mis gehad en doet het me goed dat er nu een opstaat die net als ik van mening is dat je geen geld hoeft te verdienen met je geloof. Ik wens de man dan ook veel succes. Ik heb geen bijbel, maar ik denk dat daar geen bezwaren in staan.

Zoals ik al zei, ik heb een wat vreemd wereldbeeld ;) daar ik ook altijd het idee had dat het geld van de offers tegenwoordig ging naar het goede werk wat de kerk (als instituut) graag doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid