joon 0 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Hej Allemaal, Ik ben een (christelijke) studente burgerlijk ingenieur-architect. Omdat ik graag later in Afrika wil gaan helpen voor de opbouw van scholen, huizen,... zou ik graag volgende zomer al enkele weken naar Afrika gaan voor te helpen. Kent er iemand projecten die zich daarmee bezig houden? (gewone ontwikkelingshulp mag ook) groetjes Joon Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2011 Je hebt natuurlijk de grote organisaties: world servants, livingstone e.d. Daarnaast heb je heel veel kleine lokale projectjes, maar daar moet je maar net iemand voor kennen en moeten ze een architect nodig hebben. Ik ben beetje bang dat dat vaak lastig ligt, want architect = doel te bouwen = duur. Of zie ik dat verkeerd? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2011 Ik zou het als vrijwilliger willen doen he zou willen helpen in de opbouw als ze daarmee bezig zijn, of ook gewoon als vrijwilliger helpen Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 djoser Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 16 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 november 2011 Nog iemand ideetjes, of iemand die me verder kan helpen? Ik heb al gemaild naar tearfund en trin.nl. daar zijn ze navraag aan het doen, maar nog steeds geen antwoord. Liefst help ik bij de opbouw, maar "gewoon" vrijwilligerswerk wil ik ook wel doen! (liefst binnen christelijke organisatie) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Nog iemand ideetjes, of iemand die me verder kan helpen?Ik heb al gemaild naar tearfund en trin.nl. daar zijn ze navraag aan het doen, maar nog steeds geen antwoord. Liefst help ik bij de opbouw, maar "gewoon" vrijwilligerswerk wil ik ook wel doen! (liefst binnen christelijke organisatie) Ik zou gewoon heel veel research doen via het internet en gewoon alles contacteren wat je aanspreekt! Succes. Gr, Angela Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ik ben bij een voorlichting geweest van Projects Abroad, misschien heb je hier wat aan> http://www.projects-abroad.nl/ Dit zijn hun bouwprojecten> http://www.projects-abroad.nl/vrijwilli ... uitenland/ In ieder geval veel succes ermee en ontzettend leuk dat je zoiets wilt gaan doen! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 oh dank je! ik ken voornl. samenwerkvakanties.nl ben je dan ook van plan om dat te doen? Het staat quasi vast dat ik ga gaan, maar ik moet enkel gezelschap vinden reis is tamelijk duur, dus niet velen kunnen het betalen Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Nouja, van plan is een groot woord, het is gewoon een optie, stel dat ik een tussenjaar ga doen tussen mijn middelbare school en mijn studie. Het lijkt me wel heel leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 ik zou maar 2 weken, max een maand gaan. En hopen dat ik geen herexamens heb (kennen jullie dat?) anders is mijn vakantie omzeep, moet ik blokken en kan ik dus niet gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Afrika is een van de beste plaats .. Dat heb ik ooit wil zien .. Dit is echt een grote post ... Bedankt voor het delen van dit fantastische artikel met ons .. ____________________________________________ Ga naar hier voor veel meer informatie:-vakantiehuizen rojales | Blanes Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik ken wel n paar kleine projecten in Uganda. Is dat een land dat je interesse heeft? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Admod note:Spambericht verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Waarom heeft een christelijke organisatie eigenlijk de voorkeur? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 Nouja, van plan is een groot woord, het is gewoon een optie, stel dat ik een tussenjaar ga doen tussen mijn middelbare school en mijn studie. Het lijkt me wel heel leuk. ä½ æ˜¯ä¸å›½äººå—? Je hebt nl. een Chinees onderschrift? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten