joon 0 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hej!! Zijn er hier Christenen uit België? Via google ben ik op deze site beland, maar denk dat er meer Nederlanders zitten:) (niets tegen jullie hoor;)) Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hoi joon, ik ben zelf geen Belg, maar jullie zijn hier hartelijk welkom hoor. En er lopen hier nog wel een paar 'soortgenoten' rond. Goed kijken, je ziet ze vanzelf. Link naar bericht Deel via andere websites
Karin63 0 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hey Joon, ik ben van België, een Limburgse. Op het forum zijn nog Belgen, maar niet veel. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Nou jah, ben gewoon benieuwd of er in mijn buurt Christenen wonen denk zelf van niet. Maar zijn alle leden christenen? Link naar bericht Deel via andere websites
Karin63 0 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hey Joon, ik kom weinig op het forum en ken de leden niet goed. Maar ik denk dat er ook leden zijn die niet-Christen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Het is een christelijk forum, maar in principe is iedereen welkom Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 *Steekt vinger op* Belg aanwezig! Wel niet echt in de buurt van Affligem NL is dichterbij Link naar bericht Deel via andere websites
Karin63 0 Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 *Steekt vinger op* Belg aanwezig! *Steekt vinger op* Nog een Hasselaar aanwezig (Alkenaar) Link naar bericht Deel via andere websites
Enola Gay 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Nou jah, ben gewoon benieuwd of er in mijn buurt Christenen wonen denk zelf van niet.Maar zijn alle leden christenen? ik niet, althans, practiseer het niet meer. een Belg ben ik ook al niet Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten