Spring naar bijdragen

In bizarre situatie door funkyfish.


Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

Ik heb ben in een echte stomme situatie gekomen door funkyfish. Dat is je een site waar je contact kunt krijgen met christenen, voor date of vriendschap. Mijn liefdesleven was slecht en ik hield altijd van al van goede gesprekken op msn dus ik dacht: nja, waarom niet? Ik kan dan gewoon wat praten enzo en wie weet zie er iemand bij! Dus ik reageer kortzichtig op allerlei mensen en die mensen willen ook contact met jou, en dan zijn er natuurlijk ook allerlei mensen die op jou reageren, die vaak minder leuk zijn. Maar algauw kom je in een situatie waarin je met meerdere jongens tegelijk msnt, mailt, contact heb. En op een gegeven moment willen ze meer van je, dan willen ze afspreken. Al stomme situatie maar nog steeds geen ramp want dan kan het bij ontmoetingen duidelijker worden wie je echt leuk vind. Er is dus nog iets tussen gekomen. Ik ben een jongen ontzettend leuk gaan vinden, buiten funky fish om. Hij heeft ook iets interesse in mij getoond maar duidelijk weet ik het nog niet en ik ben nog afhankelijk van de situatie wanneer ik hem weer tegenkom, dat is pas over 2 weken! Ik ben dus een soort van verliefd, tegelijkertijd in ontzettend veel spanning door schuldgevoel met al die mensen! Nu wil ik met één jongen daarvan afspreken maar de anderen willen dat ook, en daar doe ik nu wat vaag tegen en dat ik liever rustig aan wil doen. Echt serieus hoe krijg je het voor elkaar. Het zijn hartstikke leuke goede jongens en ik loop er gewoon een spelletje mee te spelen lijkt het wel. Dit past ook absoluut niet bij mij en daarom voel ik me vet schuldig. Serieus, wat moet ik doen? Ik hoop dat jullie me willen helpen. Mijn vriendinnen reageren raar dat ik op funkyfish zit en wil dat liever ook niet aan hun vertellen allemaal..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi ArianneC, ik moet zeggen dat ik dit een grappig topic vind. Eerst tekort aan aandacht, nu te veel. :+ Ik hoop dat je daar zelf ook om kunt lachen. :)

Ik denk dat Eulogia gelijk heeft. Het doel van Funky Fish is dat je 'aan de man' komt, of leuke contacten opdoet. Ik denk dat je best wat tijd mag vragen om te denken, voor mijn part zeg je zelfs tegen je contacten dat je een 'IRL' jongen op het oog hebt. Kun je meteen zien wie contact blijft houden om het contact houden - want dat kun je best onderhouden - en wie vooral wanhopig/op een relatie uit was...

Veel succes in deze situatie, en met mannen van je afslaan. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee bedankt voor jullie reacties!

Ik heb het nu zo gedaan dat ik met ene jongen ga afspreken en dat ik er nadrukkelijk bij heb gezegd dat ik nog geen bedoelingen erbij wil. Hij vindt het helemaal prima. Er is nog een jongen en hij wil ook met me afspreken maar hij is veel ongeduldiger en vindt het moeilijk. Maar ik heb pas 2x met hem op msn gepraat dus vindt het ook wel beetje snel gaan sowieso, dus daar wil ik sowieso al niet gelijk mee afspreken. Dan is er nog een jongen en hij doet ontzettend jaloers want hij heeft wel vermoedens ook omdat ik mn funkyfish heb verwijderd, dus ik weet niet wat ik hem aan moet maar ik denk dat het toch even beter is zo! Met die 3 jongens praat ik dus het meest.

Maar ik vind die ene jongen die ik in echt ken al hartstikke leuk dus ik wil eerst voor hem gaan! Ik hoop wel dat ik een beetje meer duidelijkheid ga krijgen, maar dat kan pas over 2 weken denk ik..

En ja inderdaad, eerst in een situatie waarin je nooit een leuke jongen ontmoet, en nu ineens.. ;p !

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu las ik de titel en de OP en vroeg me af of je nu door FunkyFish in deze positie bent beland of dat je dat zelf gedaan hebt. ;)

Wees vooral eerlijk naar iedereen toe en laat je niet verleiden tot dingen die je niet wilt. Mensen die op FunkyFish geregistreerd staan weten toch dat je met meerdere mensen contact kan hebben om een afspraak te maken. Dat lijkt me de essentie van de site.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Gewoon eerlijk zijn naar beiden toe. Neem er de tijd voor om erover na te denken. Velen begaan nog steeds de fout om alles te overhaasten. Jongens die snel willen afspreken zou ik sowieso extra voorzichtig mee zijn.

Wel gek dat je vriendinnen het raar vinden dat je op FunkyFish.nl stond geregistreerd. Internet-dating is allang geen taboe meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Funkert,

jouw gebruikersnaam klinkt alsof je vers van Funkyfish komt. :# Of dat nu wel zo is of niet, je bent welkom om je voor te stellen in het Portaal. :)

Overigens, om iets inhoudelijks te zeggen, bemerk ik wel dat internetdatingsites toch een soort van 'stap 4' zijn. Het is in mijn omgeving iig niet zeer gebruikelijk (of men praat er niet over).

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Vers ben ik niet meer van Funky Fish, misschien inmiddels wel rotte vis :D Heb mijn vrouw daar leren kennen, zodoende. Maar het is niet mijn bedoeling hier reclame te maken voor FF.

@Ursa Het verschilt zeker per omgeving. Uiteraard in steden met dichtbevolkte kerken zal je het minder vaak horen. Denk dat internetdating voor christenen steeds interessanter wordt aangezien 'we' steeds dunner verdeeld worden. We hebben ook elkaar nodig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon eerlijk zeggen dat je een jongen hebt leren kennen....ik zit zelf op funkyfish, en heb die situatie ook al eens meegemaakt (met een meisje dat een jongen had leren kennen, zowel irl als op funkyfish). Ik waardeer de eerlijkheid als ze er gewoon voor uitkomt: het laat zien dat ze jouw en je tijd respecteert: een date waarvan je van tevoren al weet dat er niets uit gaat komen is echt jezelf voor de gek houden: als je op een datingsite zit, zit je niet te wachten op vriendschappelijke dates. Als je een date echt oprecht ziet als een soort "vrienden" iets, met zo'n jongen, wees dan aub zo eerlijk om t gewoon niet te doen: je helpt zo'n jongen echt niet met zo'n date.

Andere zaak is het natuurlijk als je op-en-top-vrouwelijk zegt dat het alleen om vriendschap gaat, om jezelf in te dekken en de verwachtingen niet te hoog te maken, terwijl je voor jezelf helemaal niet weet of je diegene wel leuk vind :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Voor de toekomst:

Vraag jezelf eerlijk af wat je doel is met de gesprekken die je met mensen aan gaat. En als je dat voor jezelf besloten hebt, zorg dan ook dat dit duidelijk wordt in die gesprekken. Dan ontstaan er ook geen onduidelijkheden :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid