Minifan 0 Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Michael W. Smith brengt op 22 november 2011 zijn 23ste album met de titel 'Glory' uit. Het betreft een instrumentaal album, de opvolger van zijn eerste instrumentale album 'Freedom' uit 2000. De opnames voor het album 'Glory' hebben plaatsgevonden in de prestigieuze AIR Studios in Londen. Speciaal voor deze gelegenheid werd Michael W. Smith begeleid door een 65 leden tellend orkest. De regie van het opnameproces was in handen van David Hamilton, een goede vriend van de gospelzanger. Michael W. Smith licht toe: "Ik heb al vaak gezegd dat 'Freedom' mijn favoriete album is, dus ik ben ontzettend enthousiast over het uitbrengen van een tweede instrumentaal album. Ik denk dat de mensen die van 'Freedom' hebben genoten ook dit album zullen waarderen. Door de unieke muzikale wendingen in dit project verwacht ik eigenlijk ook dat een geheel nieuw publiek zal worden aangesproken." Bron: Oneway   Terug naar frontpage Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Ik zal mijn slaapzak alvast opzoeken... Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik heb a new hallelujah en freedom regelmatig geluisterd. Ben benieuwd:) Eens goed in de gaten houden op spotify:) Link naar bericht Deel via andere websites
octotonicflow 0 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ben benieuwd hiernaar Een aantal jaar geleden was ik echt Michael W. Smith fan, maar dat is toch minder geworden de laatste tijd. Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Bleh... hij klinkt altijd hetzelfde en ik vind hem altijd een beetje te vol van zichzelf... Link naar bericht Deel via andere websites
octotonicflow 0 Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Bleh... hij klinkt altijd hetzelfde en ik vind hem altijd een beetje te vol van zichzelf... Dat is dan wel weer zo Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Als ik ook bij topics over artiesten die ik niks vind zou gaan klagen hoe slecht ik die muziek wel niet vind, zou het forum overbelast raken. Gelukkig voor jullie volg ik jullie lichtend voorbeeld niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Als ik ook bij topics over artiesten die ik niks vind zou gaan klagen hoe slecht ik die muziek wel niet vind, zou het forum overbelast raken. Gelukkig voor jullie volg ik jullie lichtend voorbeeld niet. Het zorgt wel ervoor dat het forum daarvoor gebruikt wordt, waar het voor bedoelt is. Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Het zorgt wel ervoor dat het forum daarvoor gebruikt wordt, waar het voor bedoelt is. Ik kan jouw ondertitel alleen maar zingend lezen Link naar bericht Deel via andere websites
Absolution 0 Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Was ik net weer fan aan het worden van Michael z'n zang, brengt ie een instrumentale cd uit..... Ik blijft nog steeds bij New Halleluja en Wonder en dat soort albums. En natuurlijk Change Your World (heerlijk jaren 90 soundje) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Was ik net weer fan aan het worden van Michael z'n zang, brengt ie een instrumentale cd uit..... Ik blijft nog steeds bij New Halleluja en Wonder en dat soort albums. En natuurlijk Change Your World (heerlijk jaren 90 soundje) schijnbaar wil hij niet dat je fan van hem wordt Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Dit album is geniaal en zo heerlijk episch! Ik had geen idee dat MWS tot dit in staat was na al zijn worship/poppy liedjes. Ik geef dit album 8 uit 10 healing-rain-druppels. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten