Minifan 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 [preview]De bekende 'oranjepastoor' Paul Vlaar uit Obdam is volgend jaar de plaatselijke prins carnaval, zo meldt het Noordhollands Dagblad. Vlaar stemde in met het verzoek van de plaatselijke carnavalsvereniging. [/preview] Het bestuur van de kerk was aanvankelijk niet blij zijn met de keuze van de pastoor. Vlaar laat zelf weten dat hij geen problemen voorziet, omdat het om een van oorsprong katholiek feest gaat. Vlaar laat ook weten dat hij niet drinkt, "ook niet als prins". De Obdamse pastoor werd landelijk bekend nadat hij tijdens het WK-voetbal dit jaar een oranje-mis had opgedragen. Hij kwam hiermee in conflict met bisschop Punt van het bisdom Haarlem-Amsterdam, die hem twee maanden schorste. Bron: Kerknieuws Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst 29 november 2010 Alles voor een beetje aandacht he. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst 30 november 2010 Ach, er ontstaat in Obdam in elk geval geen rel omdat een homoseksuele prins carnaval de Hostie wordt geweigerd Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Op maandag 29 november 2010 08:55:22 schreef Bonaventura het volgende: Alles voor een beetje aandacht he. het spijt me wel maar zon bisschop kun je toch niet serieus nemen Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.655 Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Priester, metalcoreTony, priester. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Op vrijdag 03 december 2010 05:32:21 schreef metalcoreTony het volgende: [...] het spijt me wel maar zon bisschop kun je toch niet serieus nemen Ik weet niet wie jij wel en niet serieus kunt nemen. Bovendien ben ik er niet bijster in geïnteresseerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten