JoostG 27 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 [preview]De cd 'Alma Mater-Music form the Vatican' van paus Benedictus XVI is genomineerd voor de Classical Brit Award, een Britse prijs voor de beste klassieke cd. De paus neemt het op tegen onder andere The Priests en Faryl Smith van Britian's got Talent. [/preview] De jaarlijkse verkiezing kijkt naar de tien best verkochte albums van het afgelopen jaar. De uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt op 13 mei. Met Alma Mater werd de paus in november 2009 ook al verkozen tot één van de grootste rocksterren van het jaar. In november 2009 verscheen de cd van de paus. Het bevat voornamelijk litanieën en bekende gezangen. Benedictus is de belangrijkste zangstem. Hij wordt begeleid door een koor uit Rome. Bron: IKON Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2010 Ik zou Benedictus best die award in ontvangst zien nemen, al zou een feestje a la MTV Awards nog amusanter zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2010 Op woensdag 17 februari 2010 06:03:58 schreef Machiavelli het volgende: Ik zou Benedictus best die award in ontvangst zien nemen, al zou een feestje a la MTV Awards nog amusanter zijn. Lijkt me niet dat hij hem zelf in ontvangst gaat nemen, al zou het wel grappig zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten