Spring naar bijdragen

Anti-homokerk VS wint rechtszaak


Aanbevolen berichten

[preview]Een "kerkgemeenschap" in de VS mag op begrafenissen van militairen tegen het homobeleid in het leger demonstreren. Dat heeft het hooggerechtshof bepaald. [/preview]

Een vader van een omgekomen militair had een zaak aangespannen nadat leden van de kerk op de begrafenis van zijn zoon waren verschenen met spandoeken.

Daar stonden teksten op als 'Thank God for dead soldiers' en 'You're going to hell'. De Westboro Baptist Church zegt dat militairen in Afghanistan sneuvelen als straf voor het immorele homobeleid. Het Hooggerechtshof oordeelde dat ook deze demonstraties vallen onder de vrijheid van meningsuiting.

Bron: NOS

Link naar bericht
Deel via andere websites

aha, dus op een begrafenis verschijnen met hatelijke spandoeken om de verdrietige mensen nog harder voor het hoofd te stoten is vrijheid van meningsuiting, lijkt me dan wel weer leuk als er straks in die kerk een homo invasie komt om de dienst te verstoren, maar dat is dan weer wel verboden, omdat je een kerkdienst niet mag verstoren zeker? big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op donderdag 03 maart 2011 11:15:30 schreef RaiN het volgende:

aha, dus op een begrafenis verschijnen met hatelijke spandoeken om de verdrietige mensen nog harder voor het hoofd te stoten is vrijheid van meningsuiting, lijkt me dan wel weer leuk als er straks in die kerk een homo invasie komt om de dienst te verstoren, maar dat is dan weer wel verboden, omdat je een kerkdienst niet mag verstoren zeker? big-smile.gif

Je zou bij de ingang van de kerk kunnen 'demonstreren' net zoals dit uitschot demonstreert bij begrafenissen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Toevallig vandaag nog een docu gezien van de BBC. Die mensen dragen zoveel haat mee dat je echt kan zien dat Satan daar in doorwerkt. Die mensen zeggen steeds dat God mensen haat. Ik zou graag met die mensen willen praten, want volgens mij lezen zij een andere bijbel dan ik :o Ik hoop echt dat die mensen ooit tot inzicht zullen komen dat wat ze doen echt niet van God is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid