Spring naar bijdragen

Rouvoet: 'Twitteren op zondag mag'


Aanbevolen berichten

Volgens demissionair vice-premier André Rouvoet is het geen probleem als iemand op zondag twittert. In een interview met het Nederlands Dagblad zegt hij dat hij twitteren niet als werk ziet.

"Twitteren is een vorm van communicatie en op zondag ben ik geen kluizenaar", legt de kersverse twitteraar uit. Zijn Blackberry probeert hij wel vaker te laten liggen. Rouvoet gebruikt de zondagavond ook om telefonisch bij te praten met vrienden en familie.

"Ik zie het probleem daar niet van in." Dat heeft volgens de vice-premier ook weinig te maken met hoe de ChristenUnie denkt over de zondagsrust. Het principe op zondag niet te werken, houdt Rouvoet hoog. "Maar als vice-premier moet ik wel bereikbaar zijn."

bron: Novum

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het interview in het ND van Rouvoet ging het overigens om een reactie van hem waarbij hij beargumenteerde waarom hij twitterde op zondag terwijl hij zondag als rustdag ziet.

Het ging hier dus om zijn eigen morele argumentatie waarom hij het geen punt vindt dat hij zelf op zondag twittert.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op zaterdag 08 mei 2010 08:31:57 schreef Olorin het volgende:

In het interview in het ND van Rouvoet ging het overigens om een reactie van hem waarbij hij beargumenteerde waarom hij twitterde op zondag terwijl hij zondag als rustdag ziet.

Het ging hier dus om zijn eigen morele argumentatie waarom hij het geen punt vindt dat hij zelf op zondag twittert.

Oké, bedankt big-smile.gif Ik zoek het morgen op en zet er eventueel wel bij smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid