Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 ben jij (ongeveer) tussen de 16 en 22 jaar? Dan heb ik jouw hulp nodig! We zijn bezig met een onderzoek naar jouw betrokkenheid t.o.v. Israel. Hier kun je de enquete invullen: http://bit.ly/j9C0Ti Hartelijk bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Waarvoor is de enquete bedoelt? Waarom zoek je jongeren en hun betrokkenheid met betrekking tot Israel. Het is wel zo prettig om meer context van het onderzoek hier te plaatsen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Voor een afstudeeropdracht ben ik voor een stichting aan het onderzoeken wat de betrokkenheid van jongeren t.o.v. Israël is. Zij jullie met dit thema bezig? Vinden jullie het interessant, of juist niet? Vind je het belangrijk om als christen 'iets' van Israël te weten? Daar zijn we erg benieuwd naar. Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 welke stichting? Link naar bericht Deel via andere websites
WayToHappiness 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Heb 'm ingevuld. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 ´Wat zou je graag over Israël willen weten´. Rare vraag, ik kan niet weten wat ik wil weten, als ik het niet weet... Maar, ingevuld. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten