dingo 166 Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Voor de Simpsons-fans: Hij schrijft met links! Ik ook 2x Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Nog LOL noch FAIL maar wel leuk: foto's van de Britse Tank: Die laatste... atmosferisch! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Hahahaha, droog! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 De Kozakken zijn hip tegenwoordig: 1:08: SOD OFF, IM EATIN MAH FOODZ. Ik weet niet of deze Credible fahig is, maar ik vind hem wel leuk, en als het niet fatsoenlijk genoeg is wordt ie maar weggehaald: Best slim filmpje. Poetin vraagt aan iedereen: wat voor een heb jij? Iedereen vertelt het, Saakasjvili zegt: was zo, werd maar zo. En Poetin aan het einde vertelt dat hij er twee heeft: eentje zo, andere zoooooo groot. Het grapje is dat het over hun piemels lijkt te gaan maar het woord wordt nergens genoemd dus het kan net zo goed op hun macht slaan. Medvedev was eerst een hipster: Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Van deze weet ik ook niet of het fatsoenlijk genoeg is voor dit forum, maar ja... daar hebben we de crew voor, omdat te beoordelen Een van de belangrijkste momenten in de Russische filmgeschiedenis: Sovjeterotiek Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Hij schrijft met links! Ik ook 2x x3 Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Hij schrijft met links! Ik ook 2x x3 Nice Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Zeker. Linkse mensen zijn intelligent en creatief. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Zeker. Linkse mensen zijn intelligent en creatief. helemaal mee eens Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Het werkt hypnotiserend. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ik vraag me af wat je krijgt als je water zónder H2O bestelt XD Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ik vraag me af wat je krijgt als je water zónder H2O bestelt XD een leeg glas Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Hihi ik zou serieus een winkel binnen lopen en vragen waar ik water kan vinden zonder H2O als visite daarom vroeg Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 december 2011 Rapport Share Geplaatst 6 december 2011 Voldemort, Voldemort SUCKS! Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 december 2011 Rapport Share Geplaatst 11 december 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Doet me denken aan de veiligheidsinstructies bij Aeroflot toen ik daar van de zomer was. Voor het geval de terroristen het vliegtuig binnenstormen. En aan het einde komt een Spetznaz duivel neerdalen om de destructie te overzien en de evt overlevenden af te maken. Totally Aeroflot. (Bij KLM zagen ze eruit alsof ze heel erg naar de wc moesten). Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Hahaha. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Communisten. Ze komen 's nachts je huis binnen en zoenen je dood Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik weet niet of dit grapje Credible-koosjer is, maar ik probeer het gewoon en anders wordt het maar weggehaald... Drugsgebruikende zeehonden: Wiet (lachkick). Stoned. LSD (trippen). Heroïne. Coke (stijf van). Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Zwarte albino's: Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Wat is daar FAIL of LOL aan? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten