Credible 0 Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Een vervolg, maar dan anders, op "lachen en/of mooi". Plaats afbeeldingen die jou iets doen én vertel waarom. (geen dumpplek voor plaatjes dus) Plezier en succes! Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik krijg echt kippenvel van deze afbeelding. Mooi gebruik van taal en een scherp beeld van de realiteit: wat vinden we belangrijk, hoe gemakkelijk stellen we prioriteiten? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Keurig geschikte, gesorteerde, gelabelde voorwerpen ... ik vind dat heel rustgevend. Vreemd dat dit bij mij thuis op geen enkele wijze is terug te zien Voor liefhebbers van dit soort rustgevende beelden: Things Organized Neatly Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @ Rudibu: Je eerste plaatje vind ik zielig... Bezorgt mij echt kippenvel! Het tweede plaatje, past wel helemaal bij mij... ik ben echt een geordend persoon met alles netjes aan kant enz Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ik kan van begraafplaatsen echt stil worden. Enorm sfeervol: Romantisch Hoe tegenstrijdig; nieuw leven op een plek vol doden Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Vooral die eerste foto. Heel mooi. Toch heb ik eigenlijk niets met begraafplaatsen. Ben bijvoorbeeld nooit naar het graf van mijn vader geweest. Geen idee wat ik daar moet zoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 17 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Is iemand gevallen en krijgt hulp? Is het een kus? Deze foto kom ik op diverse websites tegen. Ik gok op de kus. Wat zou er in hun hoofden omgaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Katholieke flashmob: http://www.internetspiritualiteit.nl/as ... um=twitter Dat vind ik mooi. Knielen op straat is nog weer wat anders dan knielen in de kerk. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Wat een ontzéttend mooie eucharistische aanbidding zo, ook met die prachtige tekst. Erg ontroerend! Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Dat boekje bestaat dus echt ... iemand dacht dat dat een goed idee was. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Dat vind ik mooi. Knielen op straat is nog weer wat anders dan knielen in de kerk. Heel indrukwekkend, aan het einde zat ik met de tranen in mijn ogen. Bedankt voor deze. Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 25 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 @Ursa: Wauw, echt super mooi! @Rudibu: Gewoon een cirkel om de hele pagina Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 18 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 (een eencellig organisme uit een Duits meer) Als ik dit mini-organisme zie, voel ik mij heel klein. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Een piepklein stukje universum. Elke stip is een cluster van miljarden sterrenstelsels, bestaande uit miljarden sterren met miljarden planeten en wie weet vast ook wel mijarden beschavingen. En dan blijkt het zooitje ongeregeld in de lucht ineens gerangschikt te zijn in fraaie rasters met vertakkingen en holtes. Het blijft indrukwekkend hoe op zich hele zakelijke, neutrale natuurwetten zoveel schoonheid creëren, vaak nog fraaier dan de mens met al haar expressieve, artistieke vermogens. Het wil mij nog weleens erg nederig maken. Kijk eens hoe de bloemen groeien: ze werken niet en spinnen niet; toch, zeg Ik jullie, was zelfs Salomo met al zijn pracht en praal niet zo mooi gekleed als een van deze bloemen. (Lc 12,27) Nou ja, dat dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 21 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Ik ben even mede-nederig. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Het meest bizarre is nog dat het me doet denken aan hersenstructuren, neuronen enzo... Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Katholieke flashmob: http://www.internetspiritualiteit.nl/as ... um=twitterDat vind ik mooi. Knielen op straat is nog weer wat anders dan knielen in de kerk. Weet iemand wat dat inhoudt, 'het Allerheiligste voorhouden'? Wat is dat en wat betekent dat? (Het antwoord kan eventueel in het RKK-vragentopic worden gegeven??) Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Kan hier wel even, denk ik. Wat die monnik in de gouden houder omhooghield, was een geconsecreerde Hostie, dus het Lichaam van Christus zelf. Midden op straat werd dus Christus zelf getoond en aanbeden. De Hostie wordt vaak het Allerheiligste (Sacrament) genoemd. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Aha, o.k. . Bedankt voor het antwoord. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten