Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 80
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Succes!

Morgen Maatschappijleer 2 en Engels.. K moet nog even doornemen hoe een politiek vraagstuk ook alweer in elkaar zit en dan kan ik er weer tegenaan ;) Nog 3 te gaan dan eindelijk vakantie |P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een ying-yangteken is natuurlijk ook een interessant wiskundig object, dat je denk ik dus niet zomaar even tekent. Je moet immers precies het midden van de cirkel weten en uitmeten of uitrekenen hoe de golven nu precies lopen. Tenminste, als een echt góéde ying-yang wilt hebben. Ik vermoed dat een simpel krabbeltje wel niet zomaar goedgekeurd zal worden en dat de vereenvoudiging slechts zal bestaan in het weglaten van de stippen (die er ook niet zomaar willekeurig staan, maar de middelpunten vormen van de denkbeeldige cirkels deels gevormd door de golven). ;)

* RobertF ziet aan het examen alweer waarom hij op de middelbare school wiskunde als eerste liet vallen voor de examens...

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Robert: ik wou dat ik het kon laten vallen. Tegenwoordig mag dat niet meer. Alhoewel je voor de hopeloze gevallen wel een soort wiskunde hebt die het predikaat wiskunde eigenlijk niet eens verdient volgens mij. Maar dat doet er niet toe :P

@Ebbeloe: ben je een beetje goed in die vakken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja.. Maatschappijleer en Engels gaan nog wel. Nog even doornemen hoe een politiek vraagstuk ook alweer in elkaar zit dan heb ik dat ook weer gehad. Maar woensdag heb ik als laatste examen Aardrijkskunde en dat word zwoegen. Zal nog moeilijk worden als ik straks moet gaan kiezen welk van de 3 vakken ik ga herkansen. Bio, economie en aardrijkskunde zijn nu niet bepaald mijn sterkste vakken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou ja.. Maatschappijleer en Engels gaan nog wel. Nog even doornemen hoe een politiek vraagstuk ook alweer in elkaar zit dan heb ik dat ook weer gehad. Maar woensdag heb ik als laatste examen Aardrijkskunde en dat word zwoegen. Zal nog moeilijk worden als ik straks moet gaan kiezen welk van de 3 vakken ik ga herkansen. Bio, economie en aardrijkskunde zijn nu niet bepaald mijn sterkste vakken.

Voor mij wordt de keuze vrij gemakkelijk. Wiskunde of scheikunde, straks weet ik mijn cijfer ongeveer en ik herkans gewoon die met het laatste cijfer. Slagen doe ik sowieso wel, maar wel het liefst zonder onvoldoendes. Trouwens, eigenlijk weet ik niet eens zeker of ik ga herkansen. Misschien heb ik er wel geen zin in :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nouja.. Een drie zal het het niet worden. Een hele lage vier misschien ook niet maar het is zo zonde :( Ik sta een 7 en als ik dan een 3 haal sta ik nog een vijf maar dat is gewoon super zonde. Wat wel betekent dat ik met een 4 nog een 5.5, dus een 6 sta. Ik ben opeens minder zenuwachtig :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja

Bij alle vakken, waarvan het examen uit zowel Schoolexamen (SE's) als een Centraal Examen (CE) bestaat, zal het eindcijfer worden vastgesteld door het eindcijfer Schoolexamen (50%) te middelen met het eindcijfer Centraal Examen (50%)

.. Ik moest ook zoeken :P Lag helemaal achterin mn kledingkast onder de hoop boeken van de opleiding die ik heb stop gezet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Examen scheikunde is achter de rug. Volgens het LAKS zit mijn cijfer tussen een 6.2 en een 7.0 :) Maar ik heb wel klachten ingediend. Twee vragen gingen over stof die volgens mij niet eens behandeld is, en twee vragen zat een fout in en/of waren zeer onduidelijk geformuleerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid